TÉMA: jsem začátečník..

jsem začátečník.. 7.7.2006 17:26 #323

• bruno
  • bruno's Avatar
zdravím, od včera jsem šťastný majitel skůtru čezeta 502 r.v.1962. Něco jsem se dočetl na stránkách, ale pořád mám málo informací jak začít. Stroj je v zachovalém stavu a dlouho stál, takže je v současnosti nepojízdný. Jak mám začít s oživováním? Uvítal bych kontakty na lidi v Praze. Probíhají nějaké schůzky? A taky musím koupit plášť, vyrábí je ještě někdo nebo existuje podobný? Předem děkuji za rady..
Příspěvky může vkládat jen přihlášený.

jsem začátečník.. 8.7.2006 15:55 #325

• bruno
  • bruno's Avatar
bezva, dík za rady. pneu jsem už našel, teď ještě hledám baterku. je nějaká zvláštnost, kterou bych měl znát kromě velikosti baterie? mezi baterkama jsou zásadní cenový rozdíly..našel sem si levnou baterku FIAMM s kapacitou 5,5 Ah a proudem 50 A za 365 Kč. Bude to stačit nebo je potřeba nějaká silnější?

jsem začátečník.. 19.5.2007 11:32 #615

Taky bych bral nějaký takovýhle rady...:)

jsem začátečník.. 22.5.2007 20:58 #622

• Rancher
  • Rancher's Avatar
Naprosto nejsem ten, kdo by mohl radit, ale baterka musí mít pro startérovýho skůtra aspoň
Napětí - 12V; kapacita - 14Ah; startovací proud - nad 120A
Nebo cca totéž ze dvou 6V.
Takže cenou se přehoupneš tak přes 800,-

jsem začátečník.. 15.6.2007 05:48 #642

• radek
  • radek's Avatar
Originál vložil bruno

bezva, dík za rady. pneu jsem už našel, teď ještě hledám baterku. je nějaká zvláštnost, kterou bych měl znát kromě velikosti baterie? mezi baterkama jsou zásadní cenový rozdíly..našel sem si levnou baterku FIAMM s kapacitou 5,5 Ah a proudem 50 A za 365 Kč. Bude to stačit nebo je potřeba nějaká silnější?

Na baterce nešetři! Dá se šetřit na jiných věcech, ale pokud chceš aby startoval přes startér, tak kup to co radí rancher

jsem začátečník.. 13.7.2007 08:56 #670