Renovace 502/05

Více
31.03.2011, 18:49 - 31.03.2011, 18:51 #7 od 505
Odpověděl 505 pro téma Renovace 502/05
No tak tohle platí možná dneska taková birokracie, já mám v techničáku napsaný Čezeta + Druzerta, myslíž že to moc žereš.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31.03.2011, 18:01 #8 od D-D-D
Odpověděl D-D-D pro téma Renovace 502/05
To bude asi něco podobného, jako jsou volně sehnatelné "papírky" na PAv-a. Stejně tak lze sehnat i prázdné štítky. A s nimi lze zapsat oficiální připojení.
Nebo jak to má vyřešené výrobce nových plastových PAv-ů?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • herec 63
31.03.2011, 06:03 #9 od herec 63
Odpověděl herec 63 pro téma Renovace 502/05
Tak jsem hledal po internetu a sajda (postranní vozík) musí mít technický list od výrobce jako doklad o technické způsobilosti.Bez tohoto listu nelze do TP motocyklu ke kterému bude postranní vozík připojen vepsat že motocykl je vybaven postranním vozíkem značky......,typu......,výrobce......Bez tohoto listu nelze oficiálně používat postranní vozík na poz. komunikacích.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30.03.2011, 18:50 #10 od 505
Odpověděl 505 pro téma Renovace 502/05
Papíry na druzetu?? to jako že by měla mít svůj techničák? to sem ještě neslyšel že by sajdy měli extra doklady.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • herec 63
30.03.2011, 04:47 #11 od herec 63
Odpověděl herec 63 pro téma Renovace 502/05
No dobře-rekonstrukce.Ale čeho?Skútra na Druzetu?I na tu Druzetu potřebuješ papíry,a seženež je kde?Já mám skútra letos přesně 30 let.Už když jsem ho kupoval věděl jsem ,že k němu existuje origo sajda ale nikdy jsem po ní netoužil.Z vlastní praxe už jízda dvou "urostlých"chlapů je pro motor dost záhul,natož ještě sajdu s dalším cestujícím.Někde jsem četl že když ještě v šedesátých letech montovali Druzety ke skútrům, tak nechávali dělat osmý výbrus válce aby z toho byla dvoustovka která by s tím celým kolosem jakžtakž jela.Jenomže na úkor životnosti motoru.Myslím si že Druzeta ke skútru nebyla zrovna šťastná volba resp. motor ve skútru měl být silnější.Ale zůstaňme v realitě.Čezeta skútr je takový jaký je a tak ho musíme tak brát,a kdo si chce k němu přišroubovat sajdu-tak pevné nervy a vítr v zádech!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29.03.2011, 18:42 #12 od 505
Odpověděl 505 pro téma Renovace 502/05
Jako nereálný by to nebylo a když použiješ nějaký originál díl třeba nádrž a ráfek, tak už se múže jednat o rekonstrukci ;-) , ale proč vlastně vyrábět něco co je akorát pěkný na pohled a to ještě jen pro někoho. Druzetu mám už hodně dlouho tak vím o čem mluvím, jízdní vlastnosti jsou špatný, standartní motor je na soupravu slabej, každá vyjíždka je spíše utrpení. Proto mě taky většinu roku stojí v garáži a víceméně zavazí, ale jako zběratelský kus je to určitě zajímavý.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.104 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account