Další hodinář v původním stavu.

Více
08.11.2017, 15:06 #55 od marcel
Odpověděl marcel pro téma Další hodinář v původním stavu.
Ten rozleštěný a opravený skútr vypadá moc dobře. je hodně podobný tomu, co jsem také posílal na obrázku (měl SPZ-ku KH .....). myslím, že takhle by se mělo přistupovat k veteránům. Je to trochu rozdíl, skútr a motocykl. Pokud je u motocyklu orezlý rám a někdo ho jenom nakonzervuje naftou, tak to až tak moc nevadí, na karosérii skútru je rez až moc velká "patina", která už pohledově vadí. Tady bych se přimlouval za větší kosmetické (ale citlivé) zásahy do podobně poškozených míst.
S tím, co píše kolega ze Slovenska, také souhlasím. Myslím si, že vytvořit nějaký pololesk a pod. není vůbec jednoduché. Už před více než 15 lety jsem renovoval jízdní kolo z roku 1935. Chtěl jsem po lakýrníkovi, aby to nalakoval syntetikou, aby to bylo originálnější a ne tak lesklé. Varoval mě, že ty dnešní syntetické barvy na to nejsou vhodné. Nevěřil jsem, ale dopadlo to strašně :-(. Barva musela dolů a kolo je v akrylátu, ale taky to není to pravé ořechové. Takže ano, buď patina nebo akrylát. Žena taky může být těhotná nebo není, trochu těhotná být nemůže :-). Ale možná už někdo ten "historický" lak umí. Nevím.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08.11.2017, 06:02 #56 od Jozef Časnocha
Odpověděl Jozef Časnocha pro téma Další hodinář v původním stavu.
Myslim, ze sa Vam to podarilo velmi slusne.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07.11.2017, 22:33 #57 od Martin Diviš
Odpověděl Martin Diviš pro téma Další hodinář v původním stavu.
Dneska jsem udělal v dílně pár fotek pro představu. Lak už je rozleštěný do finální podoby. Lakoval jsem stupačky + ještě nějaké retuše. Odstín i lesk na 95% odpovídá, na první pohled nejsou rozdíly vůbec patrné. Myslím, že to celkem ujde.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06.11.2017, 19:26 #58 od Jozef Časnocha
Odpověděl Jozef Časnocha pro téma Další hodinář v původním stavu.
V kazdej dobrej lakovni maju mnozstvo vzorkovnikov, jediny problem je to, ze malokde sa im chce s tym hrat, aby dopasovali odtien. Dalsi problem je to, ze stary lak je zasednuty a bez lesku, aj pri rozlesteni sa nechyta leskom na nove laky, standardne ma tak o 40% horsiu odrazivost svetla, preto by sa mal najprv povodny lak prelestit, odmastit a prelakovat, a az potom hladat vhodny odtien. Ale fo finale bude novy lak vyzerat ovela lepsie ako povodne lakovanie. Takze vysledok je taky, ze nech urobite cokolvek, vzdy to bude vyzerat ako nove. Niekde som cital, ze sa da urobit aj pololesk, co asi na veteranoch vyzera lepsie, ale moj osobny a skromny nazor je, ze bud je stroj s patinou a uplne povodnom stave, alebo je stroj renovovany a vtedy ma vyzerat lepsie, ako ked vysiel z vyroby.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06.11.2017, 16:25 #59 od Martin Diviš
Odpověděl Martin Diviš pro téma Další hodinář v původním stavu.
Myslím, že tenkrát to míchali od oka, respektive že byly rozdíly mezi jednotlivými stroji. Když spotřebovali jednu várku, tak namichali druhou a ta se mohla malinko lišit. Potvrdil mi to jeden lakýrník, který tvrdil že to u Škodovek bylo celkem běžné. Asi jediná cesta je vzít originál a nechat to namíchat. Tak jsem to udělal i já.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06.11.2017, 15:51 #60 od Jozef Časnocha
Odpověděl Jozef Časnocha pro téma Další hodinář v původním stavu.
NCS je samozrejme podstatne vacsi vzorkovnik ako RAL

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.116 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account