seřízení motoru po odstávce

Více
16.04.2018, 14:37 #1 od 505
Odpověděl 505 pro téma seřízení motoru po odstávce
GO bych rozhodně zvážil, jak čtu že dva roky nejel tak toho asi moc nenajedete, takže je to jen pro radost na občasné pojíždění. Takže jestli vůbec bych se do něčeho pouštěl, tak možná revizi a vyměnit jen to co je opravdu nutné, například pístní kroužky. Protože materiál s kterým se to dá dnes opravit je k ničemu, jako první jsou písty, třeba od Almetu jsou o 30 až 40 gramů těžší, ojnice originální je nesehnatelná, do generálkovanejch (Padalík) dává klece s jehlama a řežou "mazací" drážky hmotnostně potom neodpovídá, ložiska plagiáty a nebo Čína, a do toho všeho benzin s ekosložkou kterej leptá gumičky v kohoutku a zacpává kde co, takže asi tak.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16.04.2018, 10:37 #2 od AlesK
Odpověděl AlesK pro téma seřízení motoru po odstávce
Pokud ti jde pouze na sytič a při plné plovákovce, znamená to ucpanou hlavní trysku nebo přívod k ní, nebo motor běží ještě přes trysku sytiče, protože nedovírá řádně šoupě sytiče jak píšeš a motor se přechlastává. Jestliže motor v chodu nedrnčí jak šicí stroj, řadit lze dobře a nekape z něj olej jak z olejničky, GO bych ještě zvážil, gufera se dají vyměnit bez půlení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15.04.2018, 07:28 #3 od pedol
Odpověděl pedol pro téma seřízení motoru po odstávce
1. Odvzdušnění nádrže OK ?
2. Odvzdušňovací "šlic" na víčku OK ?
3. Neštěrchá něco v plováku ?

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15.04.2018, 07:20 #4 od beccka
Odpověděl beccka pro téma seřízení motoru po odstávce
tak na jedno už sem přišel. Pokud vyndám víčko s plovákem z plovákové komory a naplním komoru benzínem, tak skutr běží celkem obstojně. Ale pořád nevím proč. Mám 2 víčka i 2 plováky nic z toho nejeví známky poškození a situace je stejná. Zdá se, že plovák zavírá přívod moc brzy. Přípomínám, že s tímto karburátorem skutr perfektně jezdil.
Ještě se trápím s předstihem. Dělám ho podle návodu, ale nejsem si jistý uspěchem :)
už sem tak nějak rozhodnutej, že na zimu motor o5 vyndám a udělám mu go, myslím že po 57 letech provozu na to má nárok :) byla jen jednou měněna spojka.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15.04.2018, 06:16 #5 od Jozef Časnocha
Odpověděl Jozef Časnocha pro téma seřízení motoru po odstávce
To som zvedavy, k akej poruche sa opat dopracujeme, drzim palce.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14.04.2018, 16:04 #6 od tony
Odpověděl tony pro téma seřízení motoru po odstávce
Kamarade ja mel ty samy priznaky a bylo to gufero, byl zalepeny odvzdusnovaci kanalek silikonem. Takze vyfuk dolu, deklik spojky, stator ven a pak ti jen drzim palce. Ja vzdy napred, resp. behem montaze, udelam nejaky foto abych neco nezpatlal, ale to je podmineno starim.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.103 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account