Jiné

  • AlesK
23.07.2007, 18:02 #13 od AlesK
Odpověděl AlesK pro téma Jiné
Nevím Uďo, nechci se určitě s tebou o váze nějak příti, ale vem si brutálně těžké kolo s bubnem, vidlici, tlumič(e), osu vidlice, a pak tu kastli z dvojky plechu, z které by se sice něco uřezalo, potom připočti oj, no nevím nevím ... :-). Dejme tomu, že skútr má kolem 130 kg, 30 až 35 kg motor by šlo a kde máš těch zbylejch 100 ? Na vidlicích a kastli ...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23.07.2007, 09:04 #14 od radek
Odpověděl radek pro téma Jiné
Originál vložil AlesK

Nápad super, ale z kastle čezety je to asi díky váze nerealizovatelný, nebo by jsi musel udělat mamutí závěs vzadu na skútru. Každej, kdo máte PAva a narvete ho na plnou váhu, má i se svoji váhou tak kolem 40 - 50 kg, a to by měl ten přívěs bez nákladu možná o něco míň. Jízda s tím by pak byla asi katastrofální, když by byl poctivě naložen... :-). Ale jinak nápad bomba ... :-))

S tou váhou nesouhlasím! Celej skútr má cca 150 Kg. Kydž odečteme motor kterej má cca 30 Kg, celou přední část, která má cca 60 Kg a pokud odeberem sedlo (cca 10Kg), vyberem podsedlový kryt (cca 2Kg)baterie dalších 5Kg a další drobnosti tak ta váha by neměla být zas tak brutální

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • AlesK
21.07.2007, 15:47 #15 od AlesK
Odpověděl AlesK pro téma Jiné
Nápad super, ale z kastle čezety je to asi díky váze nerealizovatelný, nebo by jsi musel udělat mamutí závěs vzadu na skútru. Každej, kdo máte PAva a narvete ho na plnou váhu, má i se svoji váhou tak kolem 40 - 50 kg, a to by měl ten přívěs bez nákladu možná o něco míň. Jízda s tím by pak byla asi katastrofální, když by byl poctivě naložen... :-). Ale jinak nápad bomba ... :-))

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19.07.2007, 11:44 #16 od radek
Odpověděl radek pro téma Jiné
Díval jsem se na náčrty, a byl bych pro variantu prodlouženou s podsedlovým plechem a prohloubeným dnem! Podle toho co jsem tady četl, bych laminování zavrhnul. Co se týče odpružení, aby nebylo příliš tvrdé, tak bych ponechal jenom jeden tlumič s pružinou. Sice by se to mohlo křížit, ale domnívám se, že celá zadní náprava byla dimensovaná na daleko větší zátěž a proto je z kvalitvního materiálu, který nějaké to pnutí vydrží.
Zatím Ahoj a práci zdar Uďa
PS: moc rád bych se na stavbě podílel! Kde se tenhle nápad zrodil!! Já jsem z Olomouce!!
PS II: Jnak ta plonk kastle je u mě pořád k mání. Samozřejmě za ni nic chtít nebudu, ale chci se alespoň trochu podílet na stavbě!!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Rancher
18.07.2007, 09:42 #17 od Rancher
Odpověděl Rancher pro téma Jiné
Marceli... já z toho jsem opravdu trošku mimoň who is who.
Ale to je vcelku moje vlastnost, že mne tyhle věci moc nezajímaj.
O fotku bych měl zájem - s440(a)seznam.cz, pokud ji nechceš nalinkovat rovnou sem. To rozšíření mi ale vhledem k tomu, že vzadu je prostor jen pro kolo, připadá zbytečně pracné. Posazovat tona jiné kolečko... to už není wono.
____
Beru to vše jako teoretizování... nejsem v situaci, že bych neměl do čeho píchnout

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Marcel
18.07.2007, 05:24 #18 od Marcel
Odpověděl Marcel pro téma Jiné
Všem těmto návrhům moc fandím. Jenom v případě dvoumístné Druzety bych doporučoval použít motor Jawa (nebo spíš ČZ) 350. Ale k tomu přívěsu: Mám takovou zvláštní ';Druzetu';, která je vyrobena z kastle 501 s tím, že je zadek rozšířen vevařením pásu plechu tak, aby šíře zadní části karoserie (bez stupaček)byla stejná se šíří karoserie v přední části. Takto by šel i rozšířit ten vozík. Pak bych ale doporučoval tu nižší variantu bez podsedadlové schránky, třeba s koženkovým zákrytem. Když budeš chtít fotky té Druzety, tak se ozvi na můj mail, a já ti je pošlu.
P.S. Topmáši, psal jsem ti, že nemáš používat na svých stránkách a mailech slovo ';Občasník'; - děláš tím chaos

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.097 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account