Rady před koupí ČZ 501 (502)

Více
28.12.2007, 16:27 #1 od arhipelag39
Odpověděl arhipelag39 pro téma Rady před koupí ČZ 501 (502)
Hm.. Tak nic kupovat nebudu.. Ten člověk mi řekl že za to chce 6000... to je asi fakt cvok.. Tak já musím hledat dál...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25.12.2007, 20:00 #2 od arhipelag39
Odpověděl arhipelag39 pro téma Rady před koupí ČZ 501 (502)
Tak jsem si koupil nakonec toho modrého a usmlouval na 5000. Je to typ 5015. Byl sice nepojízdný, ale po hodince práce hází jiskru a když zmáčknu spínač na relé, tak se točí dynamostartér. Zatím mi bohužel nefunguje spínací skřínka. Rád bych se zeptal kolik stojí vzduchový filtr(komplet), výfuky, lanka, baterka(asi bude stačit jedna 12.) Takže už se těším na první jízdu. Zatím to renovovat nebudu, asi až příští rok... Teď mám na práci jiné stroje. Děkuji za všechny rady.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Petr Chmátal
24.12.2007, 13:22 #3 od Petr Chmátal
Odpověděl Petr Chmátal pro téma Rady před koupí ČZ 501 (502)
Ted jsem si uvědomil že tady písi bláboli,já mám 501-01 to je s hodinama žé?pak mám 501-03asi? u toho nemám štítek ani papíry tak nevím proto se na to níže ptám co to je?pak mám 502 s panelovými řídítky.Děkuji a pardon.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Petr Chmátal
22.12.2007, 20:17 #4 od Petr Chmátal
Odpověděl Petr Chmátal pro téma Rady před koupí ČZ 501 (502)
Dobrý den,tady píšete že 501-01,že je to vzácnost?Já bych ho měl mít v garáži,teda alespon podle těch foto na těchto stránkách.Mám ho bez blinkrú,staré tacho,spínací skřínka,kryty motoru na kastli už jako 502,dvojfuk s ventilátorem bez dynamostartéru a bez stítku tak že nevím co to je?Jinak ještě mám 501 a 502-05.Poradte prosím.Kamarád to chce se mnou vyměnit za Jawu 350 634 s papíry,tak nevím abych neudělal nějakou blbost.děkuji

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21.12.2007, 14:45 #5 od arhipelag39
Odpověděl arhipelag39 pro téma Rady před koupí ČZ 501 (502)
Je to karoserie typu 502, má nápis La Bohéme, motor z motorky 175 jednovýfuk, a naštěstí ho už prodal někomu jinému. byl fakt v hrozném stavu.. kdyby někdo chtěl zaslat fotografie a vyhodnotit to přesněji(je vyfocen i štítek) tak pište na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Marcel
21.12.2007, 08:32 #6 od Marcel
Odpověděl Marcel pro téma Rady před koupí ČZ 501 (502)
La Bohéme byl název pro skútry typu 501, které se v roce 1958 dodávaly do francouzsky mluvících zemí. Měl by tedy mít dvouvýfukový motor bez větráku a bez starteru, s jednoduchým karburátorem (hranatá plováková komora). Typ 502/06 je skutečně dost vzácný, protože se jedná o poslední typ s panelovými řídítky, ale se 6V dynamem a tedy bez strteru. Podle informací se dodával hlavně na vývoz, na našem trhu se objevil snad jenom jako neuskutečněný nebo vrácený export (stejně jako typ 502/01). Oba skútry tedy dělí mnoho let a je nepravděpodobné, že by se takový skútr, o kterém píšeš, skutečně vyráběl. Je třeba se podívat, jakou má skútr karoserii (501 nebo 502), jaký má motor a taky jak pasují výrobní čísla se štítku se skutečností. Pokud má skútr doklady, tak by se mělo v techničáku jednoznačně najít, kdy byl skútr vyroben a jestli tomu odpovídá jeho technická specifikace.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.153 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account