Renovace 502/05

  • herec 63
19.03.2011, 19:30 #19 od herec 63
Odpověděl herec 63 pro téma Renovace 502/05
Ahoj,klikni na izerci,je tam inzerát na katalog dílů ČZ 502.S tou rozetou Ti asi neporadím,zatím jsem to nemusel řešit,já to mám ještě v cajku.Jinak se dají koupit repliky-směrovky,zadní světlo,podlahové gumy,návlečky řad. i start páky,tachometr na panel řídítka také,je to ale s logem JAWA nikoliv ČZ(není to origo ale funkci to splní),celá el. kabeláž,ozubení rozety atd.Něco si musíš (nebo nechat)vyrobit.Také v inzerátech najdeš hodně věcí.Tak aspoň nějaké rady.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19.03.2011, 14:27 #20 od Skřítek
Odpověděl Skřítek pro téma Renovace 502/05
Boční posed zakázali můžu ji převézt normálně aspoň ušetřím za vzorek přední gumy...Pomalu začínám renovaci ale pořád narážím na nějaké problémy mám celkem v dezolátním stavu tachometr do panel.řídítek a zkoumal jsem zadní kolo a unašeč neboli protikus zadního kola je totálně ošklhaný takže budu muset najít někoho kdo mi to vyřeší...tenhle skůtr bude vyžadovat hodně úsilí a času a peněz než v mé předchozí renovaci kde skůtr po tchánovi byl celkem zachovalý.....Exiztuje nějaký seznam věcí na skůtra jako náhrady dílů ať se nemusím zbytečně trápit,vím že blinkry se dají koupi nové,znak ČZ taky ,pouzdra vidlic se budou muset asi vyrobit.Mám ještě nový nikdy nejetý válec s hlavou tak ho tam fouknu,zbývající válec asi prodám...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • herec 63
15.03.2011, 04:55 - 15.03.2011, 07:38 #21 od herec 63
Odpověděl herec 63 pro téma Renovace 502/05
Ahoj!Čekal jsem na Tvou reakci.Zřejmě máme podobné názory co se týče praktičnosti.Já osobně mám jak zmiňuješ přední nosič v chromu,slzy na bočních dvířkách také.Na všechno přijde člověk až za provozu-poškrábaný přední nosič od různých upínacích popruhů,slzy odřené od botů při řazení a brždění.Dokonce jsem i viděl pochromované disky a hvězdice kol.Není to sice origo,ale z praktického a estetického hlediska to není špatný nápad.Jenomže na chrom je nejdůležitější pečlivá příprava dílů,no a cena taky není zanedbatelná.Někdo si zakládá na originalitě,někdo zkušenostma a praktičností.Já se řadím do té druhé skupiny.Skútra už mám 30 let,takže jsem s ním už něco prožil a vím co se kazí,co se snadno odře a podle toho jsem ho během letitého provozu upravoval tak abych jenom neopravoval kdejaký škrábanec.Já na něm jezdím od dubna do září téměř denně do práce(mám to ale pouze 3km tam a 3km zpět).Taky mám už druhého skútra i s papírama(502)ale je to pěkný šrot.Tak ho letos chci začít renovovat,je to ovšem závislé na čase a penězích.Abych nezapomněl,dej si bacha s tou tchýní-boční posed spolujezdce koncem šedesátých let zakázali!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14.03.2011, 21:16 #22 od Skřítek
Odpověděl Skřítek pro téma Renovace 502/05
Nějak tak to asi proběhne v naší bývalé Zbrojovce,Vrátím se ještě k těm barvám,zdá se mi logické že nosič na nádrži se vyskytuje v chromu protože pokud ho chce člověk používat tak musí za něho něco zaháknout a pokud je lakovaný tak se hned poškrábe,boční dvířka taktéž,pokud se tama práší atd tak to kolem nich zčerná,člověk musí zvážit jestli chce jezdit a užívat si ho nebo jestli se chce na něho chodit dívat do garáže a sem tam ho někomu ukázat.No a ještě háček na brašnu když tam budeš vozit nýkup tak to dopadně stejně,proto jsem měl nedávno horečku že si udělám jednoho skůtra tipťop a koupím si ještě jednoho ve stejné barvě a budu ho normálně užívat,I jsem na inzerci jednoho objevil v nálezovém stavu ale pán chtěl za něho 15000.-což je a nebo není moc ale já bych se nechal zlomit tak za deset.
Prostě nemám na starosti jenom skůtra....................................................................................
Ale představa že svezu třeby tchýni v bočním posezu je reálná pouze na skůtru v původním stavu protože vše co nastane během jízdy je originál.....

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • herec 63
14.03.2011, 18:27 #23 od herec 63
Odpověděl herec 63 pro téma Renovace 502/05
Ahoj!Co se týče laku-je to různé.Mi to stříkal známý,já jsem mu u toho asistoval a stálo mě zhruba 5 000kč.Přípravu,jako je kitování,broušení,stříknutí plničem jsem si dělal sám(nejsem karosář ani lakýrník).Lakýrník to pouze před lakem "doopravil"a nastříkal.Ale co jsem se informoval od kolegy tak ten dal za lak v oficiální lakovně za skútra 15 000kč.Druhý problém-tisícihran.Já měl "odrbanou"řadící i startovací hřídel.Moje oprava:navařit návarovou elektrodou,osoustružit,vyštosovat nový tisícihran.Je tady ovšem problém kde.Já mám to štěstí že dělám v malé firmě kovo,kde tyhle stroje máme,takže jsem to měl bez problémů.Jiný postup neznám.Jestli někdo z kolegů má jiný postup,rád se přiučím.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14.03.2011, 17:44 #24 od Skřítek
Odpověděl Skřítek pro téma Renovace 502/05
Kolik chlapi odhadujete cenu laku kompletního skůtra já myslím že 15000.-možná bude stačit....s Pávem spíš 20000.-dnes jsem rozdělal motor a zjistil jsem že řadička má komplet strhnutý tisíci hran i hřídel z motoru umí to někdo řešit?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.100 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account