Renovace 502/05

Více
09.03.2011, 16:15 #43 od Skřítek
Odpověděl Skřítek pro téma Renovace 502/05
Dík chlapi za info,Zahájil jsem renovaci,zvolil jsem postup trošku jinak než před 15 lety
opískoval jsem kastli a nechal ji ihned stříknou dvousložkovým základem který mi zajistí že skůtr nechytne lišku, je to barva údajně vhodná k tomu že karosář se s ní může hrát a plech mu nezreziví za chodu,barva se trochu opálí a jí to nevadí,po vyvaření se musí samozřejmě zase stříknout.Budu v klidu řešit detaily,
Nemáte někdo z vás foto skůtra ze zadu s rezervou a tažným,pořídil jsem v neděli PAV 40,tažné neboli příchyt na mém skůtru již byl ale nevím jestli třeba na zadní části skůtru nemám ze spod přivařit výztuhu,která zabrání praskání nebo deformaci plechu.
Samozřejmě úchyt na rezervu taky nemám nevyrábí ho někdo nový podle originálu?.
Skřítek Vsetín.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27.02.2011, 20:03 #44 od 505
Odpověděl 505 pro téma Renovace 502/05
Zadní vidlice na 502 se dělali ve dvou provedení, hlavní rozdíl je použití jeklu místo trubky.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • herec 63
27.02.2011, 13:52 - 27.02.2011, 21:03 #45 od herec 63
Odpověděl herec 63 pro téma Renovace 502/05
I když nemám katalog na 05-ku,na té přední vidlici(mám jednu 01 náhradní)jsem kromě těch žlábků nahoře na panel. řídítka nic jiného nenašel.O změnách na zadní nevím už vůbec nic (tipuju že šlo o vývozní verzi 06).S tou nádrží jsem dělal to samé preventivně hned po otryskání(obvaření šroubů).Ta brzdová a řadící páka-nevidím důvod nějakých úprav.A až ho složíš, tak nějaké zbývající díly nabídni kolegům,když máš tři.Pokud by někdo měl katalog ND na 502.05 rád ho odkoupím,i ve formě disku.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26.02.2011, 19:40 #46 od Skřítek
Odpověděl Skřítek pro téma Renovace 502/05
Ještě jste mne trochu zarazili se změnou tvaru přední a zadní vidlice musím se kouknout v čem je ten rozdíl...jestli ho ovšem na svém 502/05 mám, kdo ví co za ty roky s tím původní majitelé prováděli...ale asi to nebudu úplně řešit budu pracovat s tím co mám a ještě mi toho dost zbyde protože mám asi tři skůtry rozebrané ve skříni....

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26.02.2011, 06:48 #47 od Skřítek
Odpověděl Skřítek pro téma Renovace 502/05
Zkoušel jste někdo vylepšit uložení kluzné řadící páky a brzdy?Už brzy povezu kastli opískovanou ke klempíři a říkám si co s těma čepama,škoda že tam neudělal.v čezetě
třeba kluzné ložisko nebo drážkování pro mazivo,nechci opakovat krpy u mé první renovace před 15 lety,třeba mi tekla nádrž a vím že když jsem dotahoval šrouby na nádrži tak někde okolo to pídilo,šrouby jsem nechal ovařit a je klid,dále z nádrže sem tam nějaká rez,nechal jsem ji vylít praskyřicí...
Chci říct že nalakovat motorku to je ta poslední věc pak už je na vše pozdě.nejlépe stříknout základem všechny díly spasovat a pak zase rozebrat a nastříkat....Čau.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25.02.2011, 20:22 #48 od Skřítek
Odpověděl Skřítek pro téma Renovace 502/05
Myslím si že jiný rozdíl než v uchycení řídítek není...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.108 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account