Renovace 502/05

Více
25.02.2011, 16:13 - 25.02.2011, 16:16 #49 od 505
Odpověděl 505 pro téma Renovace 502/05
Víte někdo něco bližšího o jiném tvaru přední vidlice od standartního provedení pro model 502 v čem se odlišuje? pokud teda tím není míněn 2cm prořes v horní části na uchycení panelových řidítek.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25.02.2011, 07:03 #50 od Miro
Odpověděl Miro pro téma Renovace 502/05
Tak nech sa Ti tá renovácia podarí na 1*.

Ešte dodám, že mám niečo podobné ako herec63.
Pôvodne to bola 502 02 z r.1962. Ja som tomu "vymenil palubovku" a riditka a teraz je to 502/05 s prelismi.
V papieroch to samozrejme nemám, pretože taká drobná úprava to snáď nevyžaduje a hlavne to nikto nepozná.
Štítok tam bol v angličtine, č.rámu: 21212 a č.motora 03109.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24.02.2011, 16:23 #51 od Skřítek
Odpověděl Skřítek pro téma Renovace 502/05
Díky chlapi za rady jsem nakopnut do renovace budu tedy renovovat 502/05
modrá s bílou čísla barev asi někde tady vyšťourám nechci se na to ptát vás
protože už jsem se někoho ptal a byl jsem zjebán lehce řečno že nečtu forum...
před 15 lety jsem zrenovoval skůtra bohužel si ho nechal bývalý tchán
a asi už si ho nechá ,je jeho,i jeho dera je jeho,i jeho papíry jsou jeho,
i když mi ho tenkrát dal ale nikdy jsme ho nepřepsali atd.protože to bylo v rodině..
tak ať si ho nechá má na něho vzpimínky z mládí....už mne to přebolelo...ne uplně
a jsem nakopnut si zrenovovat svého skůtra z vlastními papíry...................
Na renovaci je tahle motorka náročná ale její kouzlo za to stojí už jenom ten
dinamostartér a ten báječný boční posed.protože někteří mí kamarádi mají velké břicha a za sebou se sedět prostě nedá..............

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • herec 63
24.02.2011, 12:46 #52 od herec 63
Odpověděl herec 63 pro téma Renovace 502/05
Nedá mi to,a uvedu ještě jednu verzi(můj případ):V papírech a na výr. štítku uvedeno 502.01,r.v.1961.Ale vrch skútru je typ 502.05-panelky řídítka.Jak je to možné?Vysvětlení:původní majitel si v r.1965 nechal přestavět 01 na 05.Je to zapsáno ve velkém TP.Zaslepili díru po tachometru a zvětšili otvor pro náhon tach. oválného v panel. řídítkách.V kastli z r. 1961 samozřejmě prolisy jsou.Tak co to vlastně mám za typ?Hybrid ČZ 175 502.01-05.Ale já to nijak neřeším!Hlavní že ho mám a jezdí,a nějaké ty drobné nesrovnalosti mě nevyvedou z toho že v červnu jedu na sraz!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24.02.2011, 11:58 - 24.02.2011, 12:11 #53 od Miro
Odpověděl Miro pro téma Renovace 502/05
O rozdieloch medzi jednotlivými modelmi píše p.Malypetr vo svojej knihe a v chronologickom prehľade na týchto stránkách.
Podľa tohoto materiálu 502/05 nasledovala po 502-ke prevedenie 03.
Potom sú medzi 502/05 a 502 prevedenia 01 a 02 i ďalšie rozdiely v karosérii:
* zrušení prolisů před koleny řidiče (v místě bývalých schránek)
* zrušení výztuhy u hlavy řízení
* změna tvaru přední vidlice
* změna průřezu nosníků zadní vidlice


Marcel, je to tak správne?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24.02.2011, 11:39 #54 od pavel_v
Odpověděl pavel_v pro téma Renovace 502/05
Prolisy jsou pozustatky po zrušených schránkách na 501/00.
Na typu 502/00 se ještě vyskytují, na 502/05 už ne - zřejmě se jim už obouchala matrice a při výrobě nové tento pozustatek po schránce zrušili.
Možná , že první serie deLuxek měla ještě prolisy ...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.108 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account