Dynamostartér ČZ 502-00

Více
05.02.2012, 21:04 - 05.02.2012, 21:06 #7 od pavel_v
Odpověděl pavel_v pro téma Dynamostartér ČZ 502-00
Pro ilustraci fotografie, třeba to někomu v budoucnu pomůže ;)
ostatní o kostření dynamostarteru už bylo psáno výše ... (kostra je pod šroubem uchycení, přívod z relátka na statoru)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04.02.2012, 21:56 - 04.02.2012, 22:09 #8 od Uďa
Odpověděl Uďa pro téma Dynamostartér ČZ 502-00
Mě se něco podobné stávalo na Manetu! Nakonec to vyřešilo speciální ukostření celého relé. Bylo to tím, že nový lak zabraňoval dobrému ukostření plechů. Tak jsem vyvedl kostřící drát od relátka přímo na kostru stroje a startér začal fugovat a funguje dodnes. Ovšem u Čezety by to snad nemělo dělat. Přesto bych se o to pokusil, abych tuto možnost vyloučil. Pak mě napadá, že by to mohl být studený spoj přímo na cívce relátka startéru. Tím by tam byl přílíš veliký přechodový odpor, který by nepřevedl dostatek proudu na samotný startér, který je třeba v pořádku. Takže doporučuji přeměřit cívku relátka statéru ohmetrem. Odpor by neměl být veliký, pokud je, je někde špatný spoj, potom je třeba přeletovat dráty přímo na relátku startéru! A ještě jedna maličkost, která mě napadla! Nedávno jsem řešil také záhadu! Nešel mi klakson (jeden ze spotřebičů, který má největší odběr proudu na stroji) a nemohl jsem zjistit čím to je. Když jsem celý obvod klaksonu proměřoval klasickou zkoušečkou (žárovka a drát) tak mi všude proud šel a klakson při propojení na tvrdo také troubil. Ovšem na motorce s tlačítkem klaksonu nevydal ani hlásku. Nakonec to byl velký přechodový odpor. Měl jsem zaoxidovanou pojistku. Na spotřebiče, které nepotřebovali veliký proud to nemělo vliv, ale klakson, který má hodně velkej odběr to vliv mělo. Tak mrkni i na pojistky.

..........a osmého dne stvořila Bůh skútr.... ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03.02.2012, 19:37 #9 od jardell
Odpověděl jardell pro téma Dynamostartér ČZ 502-00
tak na to za tepla kouknem, není problém, já už si fakt rady nevím...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03.02.2012, 12:29 #10 od skoty
Odpověděl skoty pro téma Dynamostartér ČZ 502-00
Ano Miro, máš pravdu, nic ve zlém. Taky mne to pak napadlo, jak to bylo myšleno. Ale stejně to vidím na výlet do Berouna, kluci, bude sranda. Ten blbej dynamostartér přece musí jít rozchodit, ne? Copak jsme takoví amatéři? Hezký víkend! Skoty.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03.02.2012, 11:44 #11 od 505
Odpověděl 505 pro téma Dynamostartér ČZ 502-00
"ze svorky M to jde na relé na svorku M a z tý na odpor a přes ten to jde na kasli..."

Jo tak teť tomu rozumím, ale se startováním nemá tenhle obvod nic společného, musí to startovat i bez něj.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03.02.2012, 08:37 #12 od Miro
Odpověděl Miro pro téma Dynamostartér ČZ 502-00
Emil, odpovedal, som na ten Jardellov príspevok, že "zem jde ze statoru na odpor ..."
Čo bol rozhodne nezmysel, ako som predpokladal.
A on to medzitým uviedol na správnu mieru a príspevky sme odoslali skoro naraz.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.101 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account