V nižších otáčkách netáhne

  • AlesK
22.09.2006, 07:23 #1 od AlesK
Odpověděl AlesK pro téma V nižších otáčkách netáhne
Seřízení karbece je důležitý, takže zašroubuj šroubek bohatost směsi a taky doraz šoupátka na maximum, potom šroubek bohatosti povol a 1/2 otáčky a nastartuj zahřátý motor. Otáčky pomalu snižuj dorazem šoupátka až do té doby, než motor pojede v takových otáčkách, až začne vynechávat. Potom povol a 1/4 otáčky bohatost směsi a chvilku počkej, otáčky motoru by se měli ustálit a i mírně zvěčit, pokud ne, povol ještě o 1/4 bohatost směsi. Otáčky by se měli zvednout, takže je zase uprav dorazem atd atd, až do té doby, kdy ti nebude šroubek bohatosti směsi reagovat na otáčky, v té poloze ho nech a vyzkoušej motor točit do plného plynu, měl by jít krásně v celém rozsahu plynu. Nehleď v tomhle směru na návod a poslouchej spíš motor, jak se chová. S Olejem TSF klidně maž 1:50, opravdu se toho neboj, nebo pro začátek tam dej 1:40.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
22.09.2006, 06:50 #2 od D-D-D
Odpověděl D-D-D pro téma V nižších otáčkách netáhne
zkoušel jsem včera povolit ten šroubek bohatosti,ale aby šel motor líp do otáček tak jsem ho povolil o další 3/4 otáčky ,takže teď je povolený o 1,5 otáčky,není to už moc?
Jednou se mi stalo,že volnoběh kleskl trochu níž než obvykle a to se potom po přidání plynu trošku přidusil,ale jinak dobré.
výfuk ještě trochu kouří,ale možná bych mohl mazat o něco míň než 1:33.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • AlesK
21.09.2006, 10:50 #3 od AlesK
Odpověděl AlesK pro téma V nižších otáčkách netáhne
tak to zdechnutí po delším chodu na volnoběh je právě velká bohatost směsi a má to i určitě vliv na rozjezd v malých otáčkách a hlavně na spotřebu paliva. Povolte šroubek tak, aby otáčky byly OK a motor se při volnoběhu po přidání plynu nedusil, musí jít pěkně do otáček, z výfuku by se nemělo zahulit i když jede na volnoběh celý den. Na knížku v tomto případě nelze brát ohled, jelikož každej karbec už je maličko vyběhanej. Pokud používáte Mogul TSF, radím vám zůstat u něj. Je sice malinko dražší, ale za to hodně kvalitní. Já mažu už třetím rokem 1:50 na 5 starých motocyglech, z toho dva nové výbrusy a ještě jsem problém s nějakým zadíráním, nebo zasraným výfukem nezažil, a že jsme se skútrama něco najezdili.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21.09.2006, 08:15 #4 od D-D-D
Odpověděl D-D-D pro téma V nižších otáčkách netáhne
připadne mi,že celkově jede skůtr opravdu pěkně,ale při jízdě do kopce,musím hodně vytočit motor a pak rychle přeřadit aby se další rychlostní stupeň měl šanci rozjet,jinak se dusí a nechce se mu.předpokládal bych u skůtru kratší převody.Po rovině se i z nejnižších otáček krásně bez cukanců rozjede.
S tím naturalem 95,mě akorát napadlo,že pokud by to vyšlo na stejno,ikdyž je o malinko dražší,líbila by se mi absence olova(kvůli ekologii).
Ze stejného důvodu jsem zvolil i ten Mogul TSF.
Můžu se zeptat,proč jste od něj upustil?
Psal někdo,že po používání M2T se hodně špiní motor a výfuk.
A ten karburátor by měl být podle knížky,kterou jsem ke skůtru dostal 2924 s13.
Mám teď i navíc takový problém:pokud jede motor cca.0,5 min na volnoběh a pak se chci rozjet,tak se úplně zadusí a někdy zdechne.Čím dýl stojím,tím je větší šance,že zdechne.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20.09.2006, 06:30 #5 od D-D-D
Odpověděl D-D-D pro téma V nižších otáčkách netáhne
Nepletete se,předstih mám už od záběhu nastaven na 3,5mm,šroub bohatosti jsem povolil o 3/4 otáčky od utažení.Jehla je pořád na 2 od vrchu,ale v nižších otáčkách to pořád není nějak ono,jakmile podřadím pozdě,tak mám smůlu anebo když se z místa rozjíždím do kopce,tak musím vždycky hodně točit a po přeřazení na vyšší rychl. stupeň se tomu moc nechce,tipoval bych,že skůtr má rychlosti blízko u sebe,ale možná je to normální u 175,která váží 140kg beze mě.
A jaký máte názor na NATURAL 95?
musel jsem ho teď nabrat a zdálo se mi,že motor jede možná líp a celkově byl takový klidnější,menší vibrace.Jinak pořád jezdím na special 91 a mažu Mogulem FST 1:33 - 1:40.
Děkuji za každý názor.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15.09.2006, 09:36 #6 od D-D-D
V nižších otáčkách netáhne vytvořil uživatel D-D-D
502/00 mi jezdí po výbrusu pěkně,ale nechápu proč má tak malý tah v nižších otáčkách,např.když se rozjíždím do kopce a dvojka nedosáhne určitých otáček tak se strašně dusí a slábne.je to u skůtru normální,nebo je špatně nastaven.je zajetý(přez 1000km)jehla byla předtím na 1 odspodu a teď je na na 3 odspodu a šroubek bohatosti je nadoraz utažený.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.085 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account