Doklady

  • Rancher
22.02.2007, 08:05 #13 od Rancher
Odpověděl Rancher pro téma Doklady
Originál vložil Jiras175

Taky je věčná škoda, že nejdou přepsat doklady po nebožtíkovi. Mám jedny doma, velký i malý TP, SPZ a je mi to na nic. A protože to nebylo zahrnutý do dědictví, nic s tím nejde dělat. No není to škoda?

Existuje cesta na hraně zákona, že to jde...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Jiras175
20.02.2007, 13:43 #14 od Jiras175
Odpověděl Jiras175 pro téma Doklady
Taky je věčná škoda, že nejdou přepsat doklady po nebožtíkovi. Mám jedny doma, velký i malý TP, SPZ a je mi to na nic. A protože to nebylo zahrnutý do dědictví, nic s tím nejde dělat. No není to škoda?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Martin
19.02.2007, 21:33 #15 od Martin
Odpověděl Martin pro téma Doklady
Trochu upřesním Rancherovu poznámku. Vozidlo lze opravdu znovu přihlásit na ';značky';, pokud máš původní ustřižený TP nebo doklad o nabytí vozidla (stačí kupní smlouva, nemusí být notářsky ověřena), ale jen tehdy, pokud bylo vyřazeno nejpozději k 1.5.2004 - tj.do dne vstupu ČR do EU. Po vstupu už nešlo vyřadit vozidlo bez předložení dokladu o ekologické likvidaci, tzn. papírově a fyzicky vozidlo neexistuje, alespoň by nemělo o)
Nebo je druhá možnost, sehnat jiný skůtr (i vrak) na dokladech a ty použít.
Záleží na každém, jaké má možnosti - obojí je pakárna ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Rancher
19.02.2007, 04:02 #16 od Rancher
Odpověděl Rancher pro téma Doklady
Když už mluvíš o papírech, tak mám vyčteno, nikoliv vyzkoušeno, že na papíry dostaneš zpátky vozidlo, který bylo vyřazeno z provozu po 1.7.2001 ale před 1.5.2004. Musí to ale být TO samý vozidlo a žádný změny rámů a tak, takže se můžeš okusit i o to.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • George
17.02.2007, 11:24 #17 od George
Odpověděl George pro téma Doklady
4 Jakub. Jednodušší bude když si koupíš vrak s platnými papíry (nebo jen papíry)a budeš to mít na normálních značkách se stejným režimem technických jao ';normální'; motorky.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • AlesK
15.02.2007, 11:30 #18 od AlesK
Odpověděl AlesK pro téma Doklady
Já za klub určitě mluvit nemůžu, ale vím, že testace nedělá. Musíš najít takový klub, který ti udělá veteránskou testaci na tvého miláčka, vyplníš hordy papírů a fotek tvého krasavca a když krasavec projde testační komisí, máš vyhráno. Dostaneš tzv Véčko (zvláštní SPZ) a jednou za rok si zajedeš na takovou malou technickou k testačnímu klubu, aby okoukli v jakým je skútřík stavu. Samozřejmně se za todle vše platí nemalé peníze, které se ti ale vrátí na 1/12 povinného ručení, které platíš.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.092 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account