Další hodinář v původním stavu.

Více
19.11.2017, 18:11 #37 od ok1vkt
Odpověděl ok1vkt pro téma Další hodinář v původním stavu.
Jinak co se čísla tyka, tak dle štítku mam rok 1958 a v.č.: 116856.
Dá se někde dohledat, kdy byl přesněji skutr vyroben?? TP nemam....

Jinak co se tyka madla-to mám. A okopové plechy nemam a pokud se tam nýtovali tak tam ani nikdy nebyly. To jen že to tu taky někdo řešil :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19.11.2017, 18:09 #38 od ok1vkt
Odpověděl ok1vkt pro téma Další hodinář v původním stavu.
Zdravim, panove resim lak, konkretně mam tyrkysově modrou a šedou..... chci se zeptat, v roce 58 se dělala už dvoubarevna kombinace????
Někde sem se dočetl že asi ano, někde že první hodináři byly jednobarevné.... a popřípadě, pokud se dělala ta modro šedá, co bylo jakou barvou???

Čím víc toho vim tim větší v tom začínám mít hokej :-D
Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19.11.2017, 17:53 #39 od vili603
Odpověděl vili603 pro téma Další hodinář v původním stavu.
ok. dik. za info ..nevedel som..zacal som sa tomu venovat tak 2 roky dozadu..mna takyto typ literatury zaujima... a inak musim ta pochvalit ta knizka ktoru čitam je vyborne urobena.... :)

dik moc...vh

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19.11.2017, 11:04 #40 od marcel
Odpověděl marcel pro téma Další hodinář v původním stavu.
Vili, to už je vlastně třetí kniha ....je to druhé vydání druhé knihy. Ta první byla obsahově trochu jiná, spíš se věnovala historii československých skútrů a technice. Je stále k dostání v nakladatelství Grada, ale už jen v elektronické formě. Důležité je, jestli najdeš v knize nějaké pro tebe zajímavé informace. M.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19.11.2017, 10:54 #41 od vili603
Odpověděl vili603 pro téma Další hodinář v původním stavu.
Marcel..dik za info.....inak citam tu tvoju knihu som rad ze to vydali druhykrat nevedel som tu prvu zohnat...

dik vh

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19.11.2017, 10:38 #42 od marcel
Odpověděl marcel pro téma Další hodinář v původním stavu.
Ahoj Vili, tady pozor. Abychom si to ujasnili. Čezety 501 se začaly vyrábět samozřejmě jako zkušební tovární prototypy v roce 1956 a byly číslovány zřejmě od čísla 100000. Oficiálně byly pak vyráběny skútry do zkoušek pro širší veřejnost, a to do čísla 100300 (osobně vím o číslech 100106 a 100176). Od tohoto čísla začala sériová výroba (cca od září 1957)a do konce roku mělo bát podle informací z ČZ vyrobeno 2035 kusů, i když, jak jsem psal, trochu tam nesedí výrobní čísla a i tvůj skútr dokazuje, že už v roce 1957 byly vyrobeny skútry s vyšším výrobním číslem. Možná, že to číslo 2035 je počet kusů skutečně dodaných do prodeje.Umím si představit, jaké musely být v té době problémy s náběhem sériové výroby - nová továrna, poprvé výroba samonosné karoserie a skútru vůbec a pod. takže skutečně asi mohlo přes přelom roku stát v továrně plno skútrů čekajích na repase a opravy. To už asi nezjistíme.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.113 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account