Divoké prase

Více
14.02.2018, 17:16 - 14.02.2018, 17:19 #7 od pedol
Odpověděl pedol pro téma Divoké prase
Kdysi mi skutr jel 115 km/hod. Zašpuntovaná klikovka (odstraněn mrtvý prostor, naštěstí se vibrace nezvětšily), tvrdochrom na pístní kroužky, snížená hlava až co dovolilo oktanové číslo tehdy nového benzínu, protože Normal 80oktanů se přestal vyrábět. Na silnici Brno Heršpice - Modřice laděn předstih, hlavní tryska a jehla.

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14.02.2018, 16:35 #8 od skutrbrno
Odpověděl skutrbrno pro téma Divoké prase
Aby se ti ten tvůj stroj po úpravách co popisuješ nevznesl jako letadlo !!!!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14.02.2018, 10:08 #9 od pedol
Odpověděl pedol pro téma Divoké prase
Budete mít dekompresor jako "goldwing" ?

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14.02.2018, 00:13 #10 od Jozef Časnocha
Odpověděl Jozef Časnocha pro téma Divoké prase
Uz sa tu o tom pisalo, moznosti je vzdy viac. Ja robim momentalne skuter s druzetou a nechal som sa inspirovat fotogaleriou “goldwing ze strakonic” takze prerabam cz 455 250 (rovnako velke kartre ako 175 a jeden vyfuk) takze chcem dorobit dynamostarter (davam z rikse aby som mal na suprave spiatocku) + dorabam ventilator. Vyfuk bude tiez na silentblokoch. Karbec davam z 634 . Ono vzdy je viac sposobov ako zdvyhnut vykon. Najjednoduchsie je zvacsit objem. Ten sa da na 175 motore na 198 ccm pri deviatom vybruse co je zvacsenie priemeru o4,5mm. Tu uz ale nastava problem, ze vyfukuje tesnenie z pod hlavy , takze aj tu je dobre upravit, a idealne zvacsit objem hlavy kvoli kompresnemu pomeru. Netusim , ci dynamo dokaze nastartovat, asi nie. Idealne by bolo dat kovany piest s plochou hlavou, ale netusim ci sa take nieco da kupit. Dalej sa samozrejme lestia kanaliky, nasavacie a vyfukove, nasavacie musi byt presne zarovnane s difuzorom karburatora a vylestene. To iste aj nasavacie kanaliky do spalovacej komory, dalej sa na valci pribrusuju hrany kvoli lahsiemu zachadzaniu piestnych kruzkov. V sucasnej dobe existuje elektronicke zapalovanie, ktore meni odtrh a vykonnostnu krivku v zavislosti na otackach, dokonca sa da menit krivka. Takze zatial asi tolko.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13.02.2018, 16:51 #11 od Martin Diviš
Divoké prase vytvořil uživatel Martin Diviš
Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jestli někdo nemá plánek na zvýšení výkonu motoru 175/356. Vím, že v 50tých letech byl někde uveřejněn návod na úpravu motoru 356 pro soutěže. Předpokládám, že to bude o úpravě kanálů, zvětšení vrtání, snížení komprese a úpravě karburátoru. Chystám se udělat GO motoru 501, tak mě napadlo to udělat trochu živější a mít trochu jezdivější stroj. Dík moc

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.084 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account