Karburátor 2924SD11
- JirkaL
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 28
15.05.2018, 12:04 #1
od JirkaL
Odpověděl JirkaL pro téma Karburátor 2924SD11
To nahřátí je dobrý nápad, budu to muset nějak zkusit. Je to fakt jediná věc co mi chybí, abych ho měl kompletní.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pedol
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 803
15.05.2018, 09:37 #2
od pedol
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Odpověděl pedol pro téma Karburátor 2924SD11
Jestli je osička ocelová, tak mě jedině napadá nahřát karbec, protože roztažnost hliníku je více jak 2x větší, jak ocel. Jen nevím, jak uchopit tu osičku, znám jen úzké, očkové kleště. Nebo třeba silně udeřit na spodek komory, pokud si troufnete poškodit karbec. Nedělám si ale iluze, voda je težší jak benzin a osička může být zarezlá. Asi bych použil:
detektory.hantec.cz/clanky/odrezovani-octem-137.html
a pak teprve nahříval.
detektory.hantec.cz/clanky/odrezovani-octem-137.html
a pak teprve nahříval.
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- JirkaL
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 28
15.05.2018, 09:19 #3
od JirkaL
Odpověděl JirkaL pro téma Karburátor 2924SD11
Také mě napadlo zda-li to není zalisované, ale stejně nevím jak to vyrazit. Materiál ověřím, ale až v pátek, jsem pracovně mimo. Stejný případ je i ta osička do které se šroubuje hlaní tryska. Také je to tam asi nalisované.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pedol
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 803
15.05.2018, 08:58 #4
od pedol
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Odpověděl pedol pro téma Karburátor 2924SD11
Zaspekuluju si:
Domnívám se, že ta "osička" tam je pro spodní doraz pístku, aby se dobře vymezila svislá dráha pístku a dalo se seřídit lanko táhla. Pokud by tam
osička nebyla, mohl by se pístek zanořit hlouběji a nebyla by přesně definována horní poloha otevřeného sytiče. Ne že by to nešlo seřídit, ale obtížněji.
K osičce: zkuste zjistit třeba magnetickým šroubovákem materiál osičky, pokud bude ocelový, tak je asi do hliníkové komory sytiče naražen, nalisován.
Domnívám se, že ta "osička" tam je pro spodní doraz pístku, aby se dobře vymezila svislá dráha pístku a dalo se seřídit lanko táhla. Pokud by tam
osička nebyla, mohl by se pístek zanořit hlouběji a nebyla by přesně definována horní poloha otevřeného sytiče. Ne že by to nešlo seřídit, ale obtížněji.
K osičce: zkuste zjistit třeba magnetickým šroubovákem materiál osičky, pokud bude ocelový, tak je asi do hliníkové komory sytiče naražen, nalisován.
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- JirkaL
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 28
14.05.2018, 20:36 #5
od JirkaL
Odpověděl JirkaL pro téma Karburátor 2924SD11
Tryska sytiče by měla být součástí té matice, co zavírá sytičovou komoru. Viz. Obr č. 17
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- lportes
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 12
14.05.2018, 20:23 #6
od lportes
Odpověděl lportes pro téma Karburátor 2924SD11
Mohla by to být tryska sytiče.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.095 sekund