Čz 501/1958

Více
04.12.2018, 10:44 - 04.12.2018, 10:46 #31 od pedol
Odpověděl pedol pro téma Čz 501/1958
Skládačka to bude.
1. Světlo ze staré oktávky či feldy. Byla to dobová náhrada za původní symetriku 25-35W světlem asymetrickým 45W
2. Zdá se, že kastle má otvor pro sytič, ale knoflík táhla ne. Jaký je karbec? Přeplavovaný či sytič?
3. Jak je odpérovaná přední a zadní vidlice?
4. Zavazadelník s 8 otvory je z novějšího modelu
5. Dvířka jsou bez "vlaštovek" ?
6. Má to starter? Pokud ne, je za pravými dvířky nahoře nevyužitý plechový držák?
7. Výrobní štítek má originál nýtky?
8. Souhlasí čísla štítku s čísly motoru i kastle? Asi ne.
9. Obecně zadní mřížky přispívaly k chlazení motoru. S nástupem ventilátoru zmizely. Mohla by však existovat nějaká přechodná doba, kdy bylo oboje. Máte ventilátor?

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04.12.2018, 05:30 #32 od AlesK
Odpověděl AlesK pro téma Čz 501/1958
Kastle je z 501 z novějšího typu, zřejmě výměna v průběhu provozu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03.12.2018, 21:08 #33 od Kafi
Čz 501/1958 vytvořil uživatel Kafi
Jeste doplnim je zajimave ze ma sice klaxon v karoserii i dve bocni listy jako 501 ale nema vetraci mrizku v zadni casti inkry muzou byt dodelavane to neresim

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.084 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account