Koupím motor na 501 (dvouvýfuk)

Více
23. led 2020 19:40 #1 od pedol
Odpověděl pedol pro téma Koupím motor na 501 (dvouvýfuk)

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23. led 2020 18:57 - 23. led 2020 19:01 #2 od 505
Odpověděl 505 pro téma Koupím motor na 501 (dvouvýfuk)
Pan Pedol má v podstatě pravdu, pokud je to hodinář tak bych tam dal bez starteru, měl by být sehnatelnější a možná i levnější, nehledě na to že starter přináší do hodináře jen komplikace, a nevratné úpravy. Kastlík na dvě baterky, kam se spínačkou na startování, startovací kabely, startovací relátko. Jestli to vylepšit tak určitě o větrák, to se dá kdykoliv odmontovat, a navíc se to může brát i jako dobová úprava. A pokud chcete 12Volt tak se tam dá VAPE a je to.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
22. led 2020 18:24 #3 od pedol
Odpověděl pedol pro téma Koupím motor na 501 (dvouvýfuk)
Počítáte s novým či upraveným zavazadelníkem, se spínací skříňkou, s indukční cívkou, s houkačkou a žárovkami?

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
22. led 2020 17:38 - 22. led 2020 17:39 #4 od varkel
Odpověděl varkel pro téma Koupím motor na 501 (dvouvýfuk)
Je to na hodináře ale vzhledem k tomu že to bude relativně aktivně jezdící stroj tak bych chtěl s ventilátorem (ten když tak mám ve skládku i samotný) a preferoval bych 12V ... ale není to podmínka. Takže ideálně ČZ 175/501.05 i když vím že tam nepatří.

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19. led 2020 11:08 - 19. led 2020 18:06 #5 od pedol
Odpověděl pedol pro téma Koupím motor na 501 (dvouvýfuk)
Je třeba upřesnění. S ventilátorem, s dynamostarterem?
Na př. z netu:
ČZ 175/501 - představen v roce 1956, sériově vyráběn od roku 1957
ČZ 175/501.01 - od ledna 1959, bez ventilátoru, vyrobeno 2 000 ks
ČZ 175/501.02 Tropy - s tříokruhovým střídavým zapalováním, magnetový alternátor s usměrňovačem 6V/15A a odlišnou spínací skříňkou.
ČZ 175/501.03 - od března 1959, s ventilátorem, vyrobeno 16 000 ks
ČZ 175/501.04 Tropy - s tříokruhovým střídavým zapalováním, magnetový alternátor s usměrňovačem 6V/15A s odlišnou spínací skříňkou.
ČZ 175/501.05 - od 4. čtvrtletí 1959, s ventilátorem a dynamospouštěčem 12V, dynamostartér 90W -12V, chlazení axiálním ventilátorem, vyrobeno 25 000 ks

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19. led 2020 09:15 #6 od varkel
Koupím motor na 501 (dvouvýfuk) vytvořil uživatel varkel
Ahoj, chtěl bych koupit funkční motor na ČZ 501 dvouvýfuk. Mám už olakovanou kastli a chtěl bych ho začít skládat.
Kdyby se něco našlo tak prosím do emailu (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.) nebo na telefo 775887718 Lukáš. Díky.

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.291 sekund

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Kubálková
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account