rok výroby

Více
13.03.2020, 13:46 - 14.03.2020, 15:46 #1 od pedol
Odpověděl pedol pro téma rok výroby
Ještě jsem dohledal:
Dle vyhlášky 32/1972 Sb.
vozidla, jejichž technická způsobilost byla schválena přede dnem účinnosti této vyhlášky, mohou mít výjimečně barvu světla vyzařovaného
- brzdovým světlem - oranžovou,

Ale ve vyhlášce 41/1984 Sb. bylo uvedeno:
(3) Jednostopé motorové vozidlo s nejvyšší konstrukční rychlostí nejméně 50 km/h nebo s objemem válců motoru větším než 50 kubických cm a jeho přípojné vozidlo musí být vybaveno vzadu jedním brzdovým světlem červené barvy
a to bez nějakých výjimek.
Někdo nám třeba upřesní, že to neplatí, pokud je skutr na veteránských značkách. Další otázka je, zda jde vůbec o provoz na českých silnicích.
Já si pamatuji, jak jsem musel skutra kvůli přepisům dovybavit zpětným zrcátkem, červeným brzdovým světlem a páčkami s kuličkamí.

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13.03.2020, 12:59 #2 od pedol
Odpověděl pedol pro téma rok výroby
Ohledně světla jsem našel pouze toto:



Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05.03.2020, 19:10 #3 od Melkis
Odpověděl Melkis pro téma rok výroby
Předchozí majitel byl velkým milencem vylepšení. Na skutre jsou normální tlumiče nárazů vpředu a vzadu. Zadní část má vlastní konstrukciju. Cilindr samozřejmě 250 ... ale pro uložení dvou tlumičů je vyrobeno kolektor (protože 250 je jedna trubice). Boční lišty a přední nárazník z celnogo kusky Al slitiny!! To vše samozřejmě neodpovídá originálu, ale charakterizuje ty dny, kdy nebylo slovo _- tuning...

Mám dotaz ohledně koncového světla - u kterého modelu je červená, u které je žlutá s červenou?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05.03.2020, 14:30 #4 od pedol
Odpověděl pedol pro téma rok výroby
" myslím, 1959 rok výroby. " Přesně

Čezeta typ 501.03 - zavedení ventilátoru chlazení (březen 1959)
motor: ventilátor chlazení (jeho konstrukce umožňovala dodatečnou montáž na předcházející typy), zvýšení komprese na 7 (z důvodu eliminování ztráty výkonu pohonem ventilátoru), pootočení žebrování hlavy válců o 90°
karoserie: zavedení krytů postranních dvířek - tzv. vlaštovky, zpočátku s vylisovaným znakem ČZ o průměru 40 mm a hloubce 0,5-0,8 mm
viz www.skutrklub.cz/index.php/skutry/skutry-cezeta/prehled

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04.03.2020, 20:06 #5 od pedol
Odpověděl pedol pro téma rok výroby
Není váš motor 250ccm ?

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04.03.2020, 19:49 #6 od Melkis
Odpověděl Melkis pro téma rok výroby
Samozřejmě strojovij preklad. Samozřejmě vrobni štitek... Ano, toto číslo je v pravé dolní části rámu. Sore, udělal jsem malou chybu ohledně motoru, je to 455 03 30082. Také uživatelská příručka, která byla dodána s skutrem, byla pro model 501. Porovnal jsem obrázky vrobni stitekov na internetu, myslím, 1959 rok výroby.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.122 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account