Seřízení sytiče

Více
25.10.2020, 16:28 - 25.10.2020, 16:31 #1 od pedol
Odpověděl pedol pro téma Seřízení sytiče
Pokud je lanko i vlastní bowden v originál délkách, postupoval bych následovně:
1. zasunul bych bowden do těkesa táhla a případně zafixoval izolepou, aby se nevysunul a tím by vznikla nežádoucí vůle
2. po sestavení pístku a po vsunutí do sytičové komory bych zašrouboval šroub co nejníže na doraz.
3. měla by být vůle mezi koncem bowdenu a šroubem. tzn že pístek je doražen pružinou až na dno komory
4. potom stavěcí šroub vytáčet, až bowden vnikne do ústí šroubu, víc ne, protože byste pístek pozvedl a jezdil pořád na pootevřený sytič.
5. kontrola nastavení spočívá v nenastartování studeného motoru při zasunutém sytiči a opačně při zvednutí sytiče snadný start, při startování také sykavý zvuk
6. také dlouhodobější sledování spotřeby a kouřivosti.

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24.10.2020, 18:47 #2 od marekmoto
Seřízení sytiče vytvořil uživatel marekmoto
Dobrý den.
Prosím o radu,jak má být seřízen sytič na 502.Jedná se o lanko sytiče vedoucí do karburátoru.Je nějaká vzdálenost kolik má být vyšroubován stavěcí šroub skrze který vede lanko,aby vše fungovalo.Nějak se s tím peru.Děkuji Marek

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.073 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account