ČZ 502

Více
19.12.2021, 09:57 #1 od skutrr
Odpověděl skutrr pro téma ČZ 502
Ano mám tam teď karb.s kolíčkém. Bez sytiče.Chci to vyzkoušet snad se mi potvrdí nebo ne ta myšlenka že to celé bylo sytičem

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02.12.2021, 19:13 - 02.12.2021, 19:18 #2 od pedol
Odpověděl pedol pro téma ČZ 502
Dle jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html je ten karbec bez sytiče. Je tak? Přeplavujete kolíčkem?

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
02.12.2021, 18:53 - 02.12.2021, 18:56 #3 od skutrr
Odpověděl skutrr pro téma ČZ 502
Pořídil jsem karburátor 2924SBD12 vyčistil namontoval a nastartoval na první dobrou. Funguje to i na starter. Teď jen počasí a zkusit co to bude dělat za jízdy.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28.11.2021, 11:22 - 28.11.2021, 11:23 #4 od pedol
Odpověděl pedol pro téma ČZ 502
Já bych na zkoušku zdemontoval ovládání sytiče, aby mi zůstal jen pístek. na kousku drátu bych udělal suk, aby se zachytil v pístku a aby vyčníval cca 5 cm nad těleso karburátoru. Napružil bych pérko nad pístkem a namontoval zpět. Tím by se vyloučilo špatné nastavení bowdenu. Při studeném startován zatáhnout za drátek a potom pustit, povolit. Pak absolvovat zkušební jízdu, po které by mohlo být jasno. Držím palec.

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28.11.2021, 10:28 #5 od skutrr
Odpověděl skutrr pro téma ČZ 502
Děkuji za radu. To zní rozumně zkusím to a ještě dám nový pístek sytiče. Dík Petr

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26.11.2021, 18:01 - 27.11.2021, 19:47 #6 od pedol
Odpověděl pedol pro téma ČZ 502
Ta úvaha o sytiči by mohla být správná. Sycení probíhá při podtlaku v sacím hrdle, tzn. při plně otevřeném šoupátku sytič nefunguje a proto jedete bez problému, ale při zavřeném plynu při startování , či brzdění motorem a nebo při malém plynu, kdy je podtlak větší, je v činnosti a zahltí teplý motor bohatou směsí. Zkontrolovat délku lanka a bowdenu sytiče, pístek musí doléhat na dno komůrky. Nedrhne lanko v bowdenu a tím pádem se pístek po zavření sytiče nevrací?

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.097 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account