ČZ 502

Více
28. lis 2021 11:22 - 28. lis 2021 11:23 #1 od pedol
Odpověděl pedol pro téma ČZ 502
Já bych na zkoušku zdemontoval ovládání sytiče, aby mi zůstal jen pístek. na kousku drátu bych udělal suk, aby se zachytil v pístku a aby vyčníval cca 5 cm nad těleso karburátoru. Napružil bych pérko nad pístkem a namontoval zpět. Tím by se vyloučilo špatné nastavení bowdenu. Při studeném startován zatáhnout za drátek a potom pustit, povolit. Pak absolvovat zkušební jízdu, po které by mohlo být jasno. Držím palec.

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
28. lis 2021 10:28 #2 od skutrr
Odpověděl skutrr pro téma ČZ 502
Děkuji za radu. To zní rozumně zkusím to a ještě dám nový pístek sytiče. Dík Petr

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. lis 2021 18:01 - 27. lis 2021 19:47 #3 od pedol
Odpověděl pedol pro téma ČZ 502
Ta úvaha o sytiči by mohla být správná. Sycení probíhá při podtlaku v sacím hrdle, tzn. při plně otevřeném šoupátku sytič nefunguje a proto jedete bez problému, ale při zavřeném plynu při startování , či brzdění motorem a nebo při malém plynu, kdy je podtlak větší, je v činnosti a zahltí teplý motor bohatou směsí. Zkontrolovat délku lanka a bowdenu sytiče, pístek musí doléhat na dno komůrky. Nedrhne lanko v bowdenu a tím pádem se pístek po zavření sytiče nevrací?

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. lis 2021 16:53 #4 od skutrr
Odpověděl skutrr pro téma ČZ 502
Čas s tím nemá co dělat. Vzdušnik v nádrži je ok. Benzínu je právě moc ja to mám uchlastaný. Ješte mám podezření na sytič.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. lis 2021 07:39 - 26. lis 2021 08:02 #5 od Miro
Odpověděl Miro pro téma ČZ 502
Stane sa to vždy po nejakom približne rovnakom čase alebo kilometroch?
V tom prípade by som hľadal cestu v nedostatku benzínu:
Ucpané odvzdušnenie - stačí na skúšku jazdiť s otvoreným víčkom nádrže. Toto tipujem podľa popisu. Kedysi sa mi to stalo. Po zastavení som počul zo skútra také jemnulinké syčanie śśśśś. Po čase som to skúsil nahodiť a skočilo to na prvú. Ale dlho som si myslel, že sa to prehrieva :woohoo:
Prípadne zanesený palivový kohút - demontovať a vyčistiť.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25. lis 2021 15:27 #6 od skutrr
ČZ 502 vytvořil uživatel skutrr
Dobrý den všem. Potřebuji poradit. Za normální jízdy po rovině a skoro plném plynu vše jde normálně. Ale při jízdě z kopce nebo na půl plynu začne motor vynechávat a střílet do výfuku až se uleje a chcípne. Karburátor X x venku trysky vzdušníky atd atd. Jehla na druhé drážce chytá to na starter na drc ale potom co to chcípne už ani omylem dokud se benzín neodpaří nebo co. Pak třeba i po 2 hod to zas chytne na drc a jede to krásně. Nevím si už rady pomůže někdo? Děkuji.
Motor má po go 300km.Už mě napadlo, tlak v klikovce že tam zůstane ten benzín. Ale nevím jestli je to možné a neplácám 5 přes 9.
Děkuji za radu Petr

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.131 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Kubálková
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account