repas tlumicu
- Uďa
- Offline
25.04.2011, 11:45 #1
od Uďa
..........a osmého dne stvořila Bůh skútr....
Odpověděl Uďa pro téma repas tlumicu
Tlumiče si vždy renovuji sám a pokud se na to někdo necítí, tak mu to klidně provedu! Jinak podle příruček se do tlummiče používá tllumičový olej!
..........a osmého dne stvořila Bůh skútr....
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- mojmirmatta
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 91
23.04.2011, 19:27 #2
od mojmirmatta
Odpověděl mojmirmatta pro téma repas tlumicu
Zdravim
Ja som mal tiež problem z repasom tlmiča na predne koleso na 502
Repasoval mi ho jeden chlapik z prešova a som spokojny tu je adresa
Kontaktné údaje
Soľnobanská 7755/4A, 080 05 Prešov
Mobil:
0907 156 035 begin_of_the_skype_highlighting +421 907 156 035 end_of_the_skype_highlighting
E-mail:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Mojmir
Ja som mal tiež problem z repasom tlmiča na predne koleso na 502
Repasoval mi ho jeden chlapik z prešova a som spokojny tu je adresa
Kontaktné údaje
Soľnobanská 7755/4A, 080 05 Prešov
Mobil:
0907 156 035 begin_of_the_skype_highlighting +421 907 156 035 end_of_the_skype_highlighting
E-mail:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Mojmir
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Ládínek
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 11
18.01.2011, 15:55 #3
od Ládínek
Odpověděl Ládínek pro téma repas tlumicu
Originál vložil Hanuš
Tlumič vypadá shodně s 502, není ale zřejmá délka zdvihu a průřez vnitřní pružiny / 6 mm /. Vzdyť oprava tlumiče není přece nijak náročná, pokud protéká, stačí vyměnit horní čočkovou manžetu a těsnění pod vnitřní miskou o rozměru 22/30/2, doplnit olej a tlumič bude svoji funkci plnit dál.
Hanuš Čermák.
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, kde by se dalo takové těsnění sehnat? A jestli mi doporučíte nějaký olej, který mám do tlumiče nalít.
Děkuji Ládínek
Tlumič vypadá shodně s 502, není ale zřejmá délka zdvihu a průřez vnitřní pružiny / 6 mm /. Vzdyť oprava tlumiče není přece nijak náročná, pokud protéká, stačí vyměnit horní čočkovou manžetu a těsnění pod vnitřní miskou o rozměru 22/30/2, doplnit olej a tlumič bude svoji funkci plnit dál.
Hanuš Čermák.
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, kde by se dalo takové těsnění sehnat? A jestli mi doporučíte nějaký olej, který mám do tlumiče nalít.
Děkuji Ládínek
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- adkoslav
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 7
08.01.2011, 19:09 #4
od adkoslav
Odpověděl adkoslav pro téma repas tlumicu
Dobry den.
Konecne mozem napisat, ze horeuvedene tlmice mi bez problemov zapadli na miesto urcenia. Zatial som spokojny. Uz len vyskusat/ asi az na jar
adkoslav
Konecne mozem napisat, ze horeuvedene tlmice mi bez problemov zapadli na miesto urcenia. Zatial som spokojny. Uz len vyskusat/ asi az na jar
adkoslav
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Milan.
- Offline
Méně
Více
29.06.2009, 19:29 #5
od Milan.
Odpověděl Milan. pro téma repas tlumicu
Dobry den.
Nakup dopadol dobre- vsetko doslo v poriadku
Tlmice vyzeraju byt zhodne, ale okolnosti mi doposial nedovolili urobit vymenu-nemam vhodne priestory a parkujem vo velmi stiesnenych podmienkach. Neviem zatial odpovedat 100% na tuto otazku. Rad by som to skusil(sam som zvedavy) a urcite napisem ako to dopadlo.
Originál vložil D-D-D
Dobrý den, mohl bych se zeptat, jak dopadl zkušební nákup? lze tyto tlumiče na 502-ku použít? DěkujiOriginál vložil adkoslav
Dobry den.
Citujem zo stranky( ...Jawa kyvacka ):
';Konstruktéři kývačky akcentovali požadavky doby, což byla především jednoduchost, spolehlivost a cenová dostupnost. Obě nové Jawy, jak dvěstěpadesátka, tak třistapadesátka, se objevily v sériové výrobě v roce 1954. V té době ještě dobíhala výroba péráku ve vyšší kubatuře, nicméně právě pérování zadního kola pomocí kyvné vidlice s dvojicí pružicích jednotek s kapalinovými tlumiči se zdvihem 100 mm bylo tou hlavní odlišností. Kromě toho motocykl „poklesl“ na šestnáctipalcová kola, přední vidlice dostala hydraulické tlumení se zdvihem 130 mm a sekundární řetěz se pohyboval v uzavřeném krytu.';
Pravdepodobne zdvih by mal byt 100mm, asi to skusim a objednam tie tlmice. Akurat budem musiet urobit nastrek inej farby.
Radoslav Adzima
Nakup dopadol dobre- vsetko doslo v poriadku
Tlmice vyzeraju byt zhodne, ale okolnosti mi doposial nedovolili urobit vymenu-nemam vhodne priestory a parkujem vo velmi stiesnenych podmienkach. Neviem zatial odpovedat 100% na tuto otazku. Rad by som to skusil(sam som zvedavy) a urcite napisem ako to dopadlo.
Originál vložil D-D-D
Dobrý den, mohl bych se zeptat, jak dopadl zkušební nákup? lze tyto tlumiče na 502-ku použít? DěkujiOriginál vložil adkoslav
Dobry den.
Citujem zo stranky( ...Jawa kyvacka ):
';Konstruktéři kývačky akcentovali požadavky doby, což byla především jednoduchost, spolehlivost a cenová dostupnost. Obě nové Jawy, jak dvěstěpadesátka, tak třistapadesátka, se objevily v sériové výrobě v roce 1954. V té době ještě dobíhala výroba péráku ve vyšší kubatuře, nicméně právě pérování zadního kola pomocí kyvné vidlice s dvojicí pružicích jednotek s kapalinovými tlumiči se zdvihem 100 mm bylo tou hlavní odlišností. Kromě toho motocykl „poklesl“ na šestnáctipalcová kola, přední vidlice dostala hydraulické tlumení se zdvihem 130 mm a sekundární řetěz se pohyboval v uzavřeném krytu.';
Pravdepodobne zdvih by mal byt 100mm, asi to skusim a objednam tie tlmice. Akurat budem musiet urobit nastrek inej farby.
Radoslav Adzima
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- ANTONIUS
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 1
22.06.2009, 11:12 #6
od ANTONIUS
Odpověděl ANTONIUS pro téma repas tlumicu
Dobrý den, mohl bych se zeptat, jak dopadl zkušební nákup? lze tyto tlumiče na 502-ku použít? DěkujiOriginál vložil adkoslav
Dobry den.
Citujem zo stranky( ...Jawa kyvacka ):
';Konstruktéři kývačky akcentovali požadavky doby, což byla především jednoduchost, spolehlivost a cenová dostupnost. Obě nové Jawy, jak dvěstěpadesátka, tak třistapadesátka, se objevily v sériové výrobě v roce 1954. V té době ještě dobíhala výroba péráku ve vyšší kubatuře, nicméně právě pérování zadního kola pomocí kyvné vidlice s dvojicí pružicích jednotek s kapalinovými tlumiči se zdvihem 100 mm bylo tou hlavní odlišností. Kromě toho motocykl „poklesl“ na šestnáctipalcová kola, přední vidlice dostala hydraulické tlumení se zdvihem 130 mm a sekundární řetěz se pohyboval v uzavřeném krytu.';
Pravdepodobne zdvih by mal byt 100mm, asi to skusim a objednam tie tlmice. Akurat budem musiet urobit nastrek inej farby.
Radoslav Adzima
Dobry den.
Citujem zo stranky( ...Jawa kyvacka ):
';Konstruktéři kývačky akcentovali požadavky doby, což byla především jednoduchost, spolehlivost a cenová dostupnost. Obě nové Jawy, jak dvěstěpadesátka, tak třistapadesátka, se objevily v sériové výrobě v roce 1954. V té době ještě dobíhala výroba péráku ve vyšší kubatuře, nicméně právě pérování zadního kola pomocí kyvné vidlice s dvojicí pružicích jednotek s kapalinovými tlumiči se zdvihem 100 mm bylo tou hlavní odlišností. Kromě toho motocykl „poklesl“ na šestnáctipalcová kola, přední vidlice dostala hydraulické tlumení se zdvihem 130 mm a sekundární řetěz se pohyboval v uzavřeném krytu.';
Pravdepodobne zdvih by mal byt 100mm, asi to skusim a objednam tie tlmice. Akurat budem musiet urobit nastrek inej farby.
Radoslav Adzima
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.096 sekund