Co není origo na 501 s hodinami

Více
03.12.2010, 21:18 #19 od 505
Odpověděl 505 pro téma Co není origo na 501 s hodinami
Uďo nevím kam ses díval ale ta vidlice je z 502ky, a rozhodně tam nemá co dělat, taky se přikláním že tam má být tachometr s jinačím ciferníkem kterej ladí s ciferníkem u hodin, ovšem u karbce bych si nebyl až tak jistej, ne že by tam tyhle montovali na 100% už z výroby ale ty s hranatou plovákovkou byli dosti poruchové a tak se velmi brzo nahrazovali tímto typem, někde sem to vyčet., Taky se to dá posuzovat jako dobová úprava což je taky přípustný. No jestli jsi poslal fotky s tímhle stavem se to dalo i čekat už jen proto že ty hodiny mají rozbytý sklo, já bych začal chromovýma dílama, buť sehnat solidní originály a nebo znovu nachromovat ty co tam sou, chápu že chromování není zrovna levná záležitost, ovšem tak jako tak je potřeba s tím něco udělat, a uvidíš jak to prokoukne. Opravdovej veteránista ocení puvodní zachovalej stav, ale jestli to nebude spíš tím že hodně lidí dodnes skutra nebere jako veterána, obzvláště ty dříve narození na to pohlížejí jak na něco čím se nemá smysl ani zabývat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03.12.2010, 21:15 - 04.12.2010, 09:40 #20 od Uďa
Odpověděl Uďa pro téma Co není origo na 501 s hodinami
Omlouvám se, byla to moje chyba, díval jsem se na špatné fotky! Samozřejmě že je to správně! Ano ta vidle je z 502 a ten tachometr by měl být ten starší tip. Jinak tím karburátorem si nejsem jistý. Já mám na svojí pětsetjedničce tip s hranatou plovákovou komoru, ale u tohohle tipu by měl být tip s odnímatelnou plovákovou komorou jako měl třeba pérák.

..........a osmého dne stvořila Bůh skútr.... ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03.12.2010, 20:46 #21 od Klingerit
Odpověděl Klingerit pro téma Co není origo na 501 s hodinami
Ahoj,pěkný kousek...taky mám takového z roku 1957,ale čeká v řadě na renovaci..Teď jsem dodělal 502 a příští rok se chci do něj pustit.Je to trochu finančně náročné,ale stojí to za to..Přeji příjemnou renovaci..Ať se dílo daří..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03.12.2010, 15:04 #22 od Kneedle
Odpověděl Kneedle pro téma Co není origo na 501 s hodinami
Ahoj. Ta vidlice tam urcite nepatri, je z 502. Dale by tam podle me mel byt jiny tachometr a snad i karbec s hranatou plovakovou komorou. Jinak....paradni kousek...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03.12.2010, 12:59 #23 od Lupen
Odpověděl Lupen pro téma Co není origo na 501 s hodinami
Tak jak teda, patří tam, nebo ne?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03.12.2010, 12:54 #24 od Uďa
Odpověděl Uďa pro téma Co není origo na 501 s hodinami
Pokud se pořádně podíváš na fotky, zjistíš, že se jedná pouze o tlumič, bez pružiny. 501 měla na přední vydlici jeden tlumič na levé straně. Jinak máš pravdu, pětsetjednička je odpružená na silentblocích

..........a osmého dne stvořila Bůh skútr.... ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.103 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account