Typy motorů

Více
24.05.2010, 17:36 - 24.05.2010, 17:38 #7 od pavel_v
Odpověděl pavel_v pro téma Typy motorů
tak znova příloha s náčrtem

Příloha napnk_etzu.zip nebyla nalezena.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
24.05.2010, 17:27 #8 od pavel_v
Odpověděl pavel_v pro téma Typy motorů
Nech si vymazat číslo motoru a typ neřeš - viz příloha. Po naroubovaní mojí deluxky na toto TP je uveden typ motoru 502/05 a na štítku 502.03.xxxxx . Číslo motoru mi vymazali z evidence, číslo karoserie přepsali a na STK nebyl problém. (pozn: přepisy propiskou jsou z Mototechny ! , asi neměli jiný TP :D )

Pěnu bude mít buďto čalouník nebo jsem viděl i celé tvarované sedlo - nabízeli to tuším Rekovi www.veteran-calounictvi.cz

Náčrtek s rozměry kladky je v příloze, jde ji nechat vyrobit ze silonu. Běhá po ní řetěz,
aby se nedřel o hřídel kývačky při propružení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • HonzaBK
  • Autor tématu
  • Offline
  • z6hurvinekvseznam.cz
Více
24.05.2010, 05:51 #9 od HonzaBK
Odpověděl HonzaBK pro téma Typy motorů
Díky za info, smozřejmě že motor je jinej, patří s dynamosatrtérem a ten co jsem koupil je jen s dynamem, a ta rozeta asi není z toho, na kole je normální unašeč tak jak na motorce a rozeta má 5 kolíků (systém jako u stadiona, nebo pionýra). tak nevím z čeho ta rozeta je. Takže jsem pochopil, že můžu klidně mít motor 502-00 až 03 pokud bude s dynamostartérem. A v TP mě typ motoru přepíší? protože v typu motoru je v TP 502-00. Číslo motoru se dá vymazat, ale co typ?? a dá se sehnat někde ta pěna dio sedadla?? Ještě mám jeden dotaz, když se dívám do katalogu, tak u kol jsou 2 druhy bubnů novější a staršší provedení. Čím se liší?? A ta gumová kladka co je na čpu kyvky tak po ní pěhá řetěz? dás e taky sehnat nová??

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21.05.2010, 11:37 #10 od AlesK
Odpověděl AlesK pro téma Typy motorů
Gratulace ke krasnemu barevnemu provedeni ... :) K tvym otazkam...

502/00 je opravdu oznaceni skutru, ktery by mel mit motor se starterem, oznaceni motoru 502.03.xxxxxxxx znamena, ze tento motor je vyroben v roce 1963, a ze patri do 502. Mrkni se, jestli ti souhlasi cislo motoru s cislem v TP a na stitku, pokud ano, je to uz bastl z tovarny, pokud ne, koupil jsi to s jinym typem motoru, coz neni na zavadu, zprovoznis to taky :)

Kryt retezu je nedostatkovy zbozi, bez ktereho se bohudik jezdit da. Pokud se nekde na aukru apod. objevi, je to nepredstavitelna suma za kus plechu.

Rozetu vidim na prilozene fotce :)

Kontrolky mas zabudovane primo ve vesacku na pristrojove desce.

Tachometr a zadni svetlo se da sehnat v replice napr. tady www.montyjawa.cz , stejne tak i nejake gumove dily, ktere sezenes i tady www.vintage-replica.cz/ . Predni svetlo je neorigo (je ze skody octavia)

Sedlo ti udela sikovnej calounik :).

Tak hodne zdaru pri renovaci a pokud muzu radit, zustan u teto barevne kombinace, je opravdu nadherna a origo.

AlesK

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • HonzaBK
  • Autor tématu
  • Offline
  • z6hurvinekvseznam.cz
Více
20.05.2010, 06:14 #11 od HonzaBK
Typy motorů vytvořil uživatel HonzaBK
jsem tu nový. Koupil jsem skutr 502-00 s doklady (částečně rozebranej + něco málo chybí), a byl k ěnmu motor 502-03, který má ale pouze dynamo 6V a nemá dynamostartér. Když se tady dívám do přehledů skůtrů, tak pouze 502-01 je 6V bez startéru, 502-00 by měl být s dynamostartérem a nikde se tam neobjevuje žádná zmínka o 502-03. Takže i 502-03 může být pouze s dynamem?? Díyk za vysvětlení. Jinak na mém skutru chybí samozřejmě kryt řetězu, rozeta, kontrolky, tachometr a přední s zadní světla, sedadlo a zástěrky a určitě další drobnosti.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.101 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account