Typy motorů
- pavel_v
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 90
24.05.2010, 17:36 - 24.05.2010, 17:38 #7
od pavel_v
Odpověděl pavel_v pro téma Typy motorů
tak znova příloha s náčrtem
Příloha napnk_etzu.zip nebyla nalezena.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pavel_v
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 90
24.05.2010, 17:27 #8
od pavel_v
Odpověděl pavel_v pro téma Typy motorů
Nech si vymazat číslo motoru a typ neřeš - viz příloha. Po naroubovaní mojí deluxky na toto TP je uveden typ motoru 502/05 a na štítku 502.03.xxxxx . Číslo motoru mi vymazali z evidence, číslo karoserie přepsali a na STK nebyl problém. (pozn: přepisy propiskou jsou z Mototechny ! , asi neměli jiný TP )
Pěnu bude mít buďto čalouník nebo jsem viděl i celé tvarované sedlo - nabízeli to tuším Rekovi www.veteran-calounictvi.cz
Náčrtek s rozměry kladky je v příloze, jde ji nechat vyrobit ze silonu. Běhá po ní řetěz,
aby se nedřel o hřídel kývačky při propružení.
Pěnu bude mít buďto čalouník nebo jsem viděl i celé tvarované sedlo - nabízeli to tuším Rekovi www.veteran-calounictvi.cz
Náčrtek s rozměry kladky je v příloze, jde ji nechat vyrobit ze silonu. Běhá po ní řetěz,
aby se nedřel o hřídel kývačky při propružení.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- HonzaBK
- Autor tématu
- Offline
- z6hurvinekvseznam.cz
Méně
Více
- Příspěvky: 29
24.05.2010, 05:51 #9
od HonzaBK
Odpověděl HonzaBK pro téma Typy motorů
Díky za info, smozřejmě že motor je jinej, patří s dynamosatrtérem a ten co jsem koupil je jen s dynamem, a ta rozeta asi není z toho, na kole je normální unašeč tak jak na motorce a rozeta má 5 kolíků (systém jako u stadiona, nebo pionýra). tak nevím z čeho ta rozeta je. Takže jsem pochopil, že můžu klidně mít motor 502-00 až 03 pokud bude s dynamostartérem. A v TP mě typ motoru přepíší? protože v typu motoru je v TP 502-00. Číslo motoru se dá vymazat, ale co typ?? a dá se sehnat někde ta pěna dio sedadla?? Ještě mám jeden dotaz, když se dívám do katalogu, tak u kol jsou 2 druhy bubnů novější a staršší provedení. Čím se liší?? A ta gumová kladka co je na čpu kyvky tak po ní pěhá řetěz? dás e taky sehnat nová??
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- AlesK
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 116
21.05.2010, 11:37 #10
od AlesK
Odpověděl AlesK pro téma Typy motorů
Gratulace ke krasnemu barevnemu provedeni ... K tvym otazkam...
502/00 je opravdu oznaceni skutru, ktery by mel mit motor se starterem, oznaceni motoru 502.03.xxxxxxxx znamena, ze tento motor je vyroben v roce 1963, a ze patri do 502. Mrkni se, jestli ti souhlasi cislo motoru s cislem v TP a na stitku, pokud ano, je to uz bastl z tovarny, pokud ne, koupil jsi to s jinym typem motoru, coz neni na zavadu, zprovoznis to taky
Kryt retezu je nedostatkovy zbozi, bez ktereho se bohudik jezdit da. Pokud se nekde na aukru apod. objevi, je to nepredstavitelna suma za kus plechu.
Rozetu vidim na prilozene fotce
Kontrolky mas zabudovane primo ve vesacku na pristrojove desce.
Tachometr a zadni svetlo se da sehnat v replice napr. tady www.montyjawa.cz , stejne tak i nejake gumove dily, ktere sezenes i tady www.vintage-replica.cz/ . Predni svetlo je neorigo (je ze skody octavia)
Sedlo ti udela sikovnej calounik .
Tak hodne zdaru pri renovaci a pokud muzu radit, zustan u teto barevne kombinace, je opravdu nadherna a origo.
AlesK
502/00 je opravdu oznaceni skutru, ktery by mel mit motor se starterem, oznaceni motoru 502.03.xxxxxxxx znamena, ze tento motor je vyroben v roce 1963, a ze patri do 502. Mrkni se, jestli ti souhlasi cislo motoru s cislem v TP a na stitku, pokud ano, je to uz bastl z tovarny, pokud ne, koupil jsi to s jinym typem motoru, coz neni na zavadu, zprovoznis to taky
Kryt retezu je nedostatkovy zbozi, bez ktereho se bohudik jezdit da. Pokud se nekde na aukru apod. objevi, je to nepredstavitelna suma za kus plechu.
Rozetu vidim na prilozene fotce
Kontrolky mas zabudovane primo ve vesacku na pristrojove desce.
Tachometr a zadni svetlo se da sehnat v replice napr. tady www.montyjawa.cz , stejne tak i nejake gumove dily, ktere sezenes i tady www.vintage-replica.cz/ . Predni svetlo je neorigo (je ze skody octavia)
Sedlo ti udela sikovnej calounik .
Tak hodne zdaru pri renovaci a pokud muzu radit, zustan u teto barevne kombinace, je opravdu nadherna a origo.
AlesK
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- HonzaBK
- Autor tématu
- Offline
- z6hurvinekvseznam.cz
Méně
Více
- Příspěvky: 29
20.05.2010, 06:14 #11
od HonzaBK
Typy motorů vytvořil uživatel HonzaBK
jsem tu nový. Koupil jsem skutr 502-00 s doklady (částečně rozebranej + něco málo chybí), a byl k ěnmu motor 502-03, který má ale pouze dynamo 6V a nemá dynamostartér. Když se tady dívám do přehledů skůtrů, tak pouze 502-01 je 6V bez startéru, 502-00 by měl být s dynamostartérem a nikde se tam neobjevuje žádná zmínka o 502-03. Takže i 502-03 může být pouze s dynamem?? Díyk za vysvětlení. Jinak na mém skutru chybí samozřejmě kryt řetězu, rozeta, kontrolky, tachometr a přední s zadní světla, sedadlo a zástěrky a určitě další drobnosti.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.101 sekund