Pískajici řemen?

Více
29.07.2010, 11:21 #1 od Kličkyn
Odpověděl Kličkyn pro téma Pískajici řemen?
Díky za rady provedl jsem výměnu řemenu namazal ložiska ,větrák chodí lehce bez vůle a našponoval tak akorát.A je to v pohodě.Dnes 30 km bez problémů.Díky za pojem oživení čezety protože například s totálně schnilou kastlí mě vyrazili ze 4 autodílen a nikomu se do toho nechtělo.Ale nevzdal jsem to a dnes mám vyvařenou kastli na ktere jsem spotřeboval pěkný hektar plechu.,ale neskončila ve šrotu to je hlavní.Ale pořád jsem těžkej amatér ohledně motoru tak se mám co učit.Vzkaz pro Miru zní takto:Do včerejška jsem byl fandou čezety,ale včera jsem se stal totálním nadšencem na entou!Vlastně na pětsetdruhou!Už jsem málem zahodil klíče od auta,ale manželka povídala že se jí můžou hodit. Tak doufám že se k vám občas připojím na nějaké vyjíždce.Akorát od vás dostanu asi vyhubováno za černá kola ale té fatální chyby jsem si už vědom a v zimě půjdou na klasickou skutrovou světlou.Ještě jednou díky všem Pavel!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29.07.2010, 07:19 #2 od 505
Odpověděl 505 pro téma Pískajici řemen?
skontrolovat jestli se nepřidírají ložiska ve větráku a eventuelně přimazat, a pokud je řemen starší a volnej je lepší koupit novej stojí pár korun a vydrží několik let.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29.07.2010, 07:18 #3 od Miro
Odpověděl Miro pro téma Pískajici řemen?
Kličkyn,
vítame Ťa medzi nami a gratulujeme k oživeniu ďalšej Čezety !!!
Dúfam, že ťa pískajúci remeň neodradí a tento názor už nezmeníš: Jednoznačně nejlepší stroj na jakém jsem dosud jel.

To namazanie mydlom nebolo úplne najlepšie riešenie, pretože je potreba nájsť príčinu a nie potlačovať zvukové prejavy závady. Bolo to však dobré k tomu, že sa potvrdilo, že je to remeň.

Vyskúšaj napnúť remeň, ako radí pavel_v.