Jak upravit razeni u 501 s motorem 502.

Více
22.08.2010, 16:45 #7 od Lomikar777
Odpověděl Lomikar777 pro téma Jak upravit razeni u 501 s motorem 502.
Palo/P.
Prosim napis me jak si pochodil.
Budu se take snazit.
Diky Olda

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
22.08.2010, 16:42 #8 od Lomikar777
Odpověděl Lomikar777 pro téma Jak upravit razeni u 501 s motorem 502.
Ahoj kluci.
Diky,musim se omluvit,ja se v tom tak nevyznam a tak jsem myslel,ze
12voltove motory s dynamostarterem montovali do 502.To znamena,jestli tomu
dobre rozumim,ze mam 501 s motorem s vetrakem a na 12V.Razeni je jako u vsech 501,ohnuta tycka a mne nezbyva nic jineho nezli najit vhodnou polohu na tisihranu tak aby to radilo.
Ale jsete poslu fotrky pro jistotu.
Moc dekuji a preji hezky zbytek vikendu.
Olda

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
22.08.2010, 08:29 #9 od 505
Odpověděl 505 pro téma Jak upravit razeni u 501 s motorem 502.
Pošli nějakou tu fotku to se bude určitě líp radit, ale jak bylo psáno 501 měla originál z výroby řadící táhlo zohýbané a vedlo kolem větráku. A podle čeho soudíš že tam máš motor 502, protože větrák i dynamostartér byli standartě montovány i do většiny typů 501.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21.08.2010, 20:36 #10 od PaloP
Odpověděl PaloP pro téma Jak upravit razeni u 501 s motorem 502.
Dúfam, že poradím dobre. Ja mám tiež skútra 501/05, motor je tam s dynamoštartérom, válec originál s vývodmi na dva výfuky. Taktiež mám podobný problém s radením. Kvôli tomu vetráku je tá tyčka tak ohnutá originál. Predpoklad na úspešné radenie je mať, čo najmenšiu vôlu na radičke = ak sa radička kýve rôzne do strán,
tak nechať vytočiť nové púzdro do karosérie a pokúsiť sa nastaviť (posúvaním tých radiacich páčiek na tisíchrane na radičke a na oske na motory) do takej polohy, aby sa dalo radiť. Prípadne skúsiť vyrobiť o niečo kratšiu spojovaciu tyčku, alebo urobiť si takú so štelovacím šrúbom v strede. Prípadne, čo nebude originál a možno ma niektorí za to tu "odsúdia", že to radím, prerobiť radenie na 502 typ = zohnať radičku z 502, urobiť v karosérii výrez - tú drážku v podlahe, ....Ja osobne sa to snažím vyriešiť, aby tam ostala radička z 501 = nechal som urobiť púzdro, trochu stočiť osku na radičke a budem experimentovať s tým tiahlom. Chce to pevné nervy, kopec času a veľa šťastia, ale myslím, že sa to nakoniec podarí.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
21.08.2010, 19:17 #11 od Lomikar777
Jak upravit razeni u 501 s motorem 502. vytvořil uživatel Lomikar777
Zdravim vsechny priznivce skutru.
Koupil jsem skutra udajne 501/05 s dynamostarterem.
Z venku vypyda perfektne ale uvnitr je fuj.Nyni mam problem
se razenim.Je tam jiste motor z 502 s vetrakem ale razeni je
z 501.Zohybal tu radici tycku jak se dalo,je ulozena mezi vetrakem a motorem ale poradne se s tim radit neda.
Myslel jsem si,ze tam dam razeni z 502 ale to ma jinou radicku a nebude pasovat.
Mate nekdo zkusenosti a vite jat tento problem vyresit.Kdyz bude potreba poslu obrazek.
Moc dekuji
Olda

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.087 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account