Elektronický přerušovač blinkrů na Čezetu 12V
- me2d
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 6
03.12.2010, 21:48 #13
od me2d
Odpověděl me2d pro téma Elektronický přerušovač blinkrů na Čezetu 12V
Pevně přišroubován není. To mě taky napadlo jako prvotní příčina. No nebudu to pitvat, mám tu další bimetalový a jelikož se mi doteď nepodařilo rozchodit ten elektronický, dám tam klasiku
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- 505
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 255
04.11.2010, 15:20 #14
od 505
Odpověděl 505 pro téma Elektronický přerušovač blinkrů na Čezetu 12V
A ten mechanický přerušovač nemáš náhodou pevně přišroubován ke karoserii?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- D-D-D
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 40
04.11.2010, 10:08 #15
od D-D-D
Odpověděl D-D-D pro téma Elektronický přerušovač blinkrů na Čezetu 12V
Já jsem po odchodu původního přerušovače použil to, co jsem měl doma - přerušovač z 12 V Trabanta (má ukostřený - pól) a běhá krásně. dokonce drží lépe tempo přerušování, než původní.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- me2d
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 6
01.11.2010, 18:03 #16
od me2d
Odpověděl me2d pro téma Elektronický přerušovač blinkrů na Čezetu 12V
Tak jsem pokusně zkusil zapojení z rmk.cz. Nefunguje. Zatím netuším proč, budu znovu prověřovat, zda-li jsem někde neudělal chybu. I mě napadlo použít klasický přerušovač blinkrů třeba z Felicie. Jenže ten je dělaný pro mínus na kostře, takže fungovat nebude.
Rozdíl v rychlosti blikání při volnoběhu / zvednutých otáčkách je dost velký. Problém s ukostřením nemám, to jsem kontroloval už v dobách, kdy mi nefungoval dynamostartér. Zkusím dál laborovat a přes zimu snad nějaký elektronický přerušovač udělám. Díky
Rozdíl v rychlosti blikání při volnoběhu / zvednutých otáčkách je dost velký. Problém s ukostřením nemám, to jsem kontroloval už v dobách, kdy mi nefungoval dynamostartér. Zkusím dál laborovat a přes zimu snad nějaký elektronický přerušovač udělám. Díky
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pavel_v
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 90
14.10.2010, 20:47 #17
od pavel_v
Odpověděl pavel_v pro téma Elektronický přerušovač blinkrů na Čezetu 12V
Pokud je baterie v pořádku a je nabitá, relátko dobře reguluje a veškerá instalace na trase baterie-dynamo-relé-přerušovač-žárovka je bez přechodových odporů, tak je rozdíl v rychlosti blikání minimální ... hledal bych chybu ve špatném ukostření atd
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Uďa
- Offline
14.10.2010, 20:43 #18
od Uďa
..........a osmého dne stvořila Bůh skútr....
Odpověděl Uďa pro téma Elektronický přerušovač blinkrů na Čezetu 12V
Já mám mechanický přerušovaš na Manetu S125 a dělá to samé! Na volnoběh to bliká v celku normálně, ale při větších otáčkách to bliká rychleji. S tím se budeš muset asi smířit. Nebo si nechat vyrobit elektronický přerušovač. Ten bliká stejně v jakémkoliv rozsahu otáček. Dal by se třeba použít přerušovač z nějakého Japonského soudobého motocyklu, nebo z auta. Měl jsem mechanickej přerušovač nouzově namontovanej na své Yamaze a choval se stejně jako teďka na Manetovi. Pak jem sehnal originál elektronický a ten bliká pořád stejně.
..........a osmého dne stvořila Bůh skútr....
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.099 sekund