Elektronický přerušovač blinkrů na Čezetu 12V

Více
03.12.2010, 21:48 #13 od me2d
Pevně přišroubován není. To mě taky napadlo jako prvotní příčina. No nebudu to pitvat, mám tu další bimetalový a jelikož se mi doteď nepodařilo rozchodit ten elektronický, dám tam klasiku :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04.11.2010, 15:20 #14 od 505
A ten mechanický přerušovač nemáš náhodou pevně přišroubován ke karoserii?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04.11.2010, 10:08 #15 od D-D-D
Já jsem po odchodu původního přerušovače použil to, co jsem měl doma - přerušovač z 12 V Trabanta (má ukostřený - pól) a běhá krásně. dokonce drží lépe tempo přerušování, než původní.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01.11.2010, 18:03 #16 od me2d
Tak jsem pokusně zkusil zapojení z rmk.cz. Nefunguje. Zatím netuším proč, budu znovu prověřovat, zda-li jsem někde neudělal chybu. I mě napadlo použít klasický přerušovač blinkrů třeba z Felicie. Jenže ten je dělaný pro mínus na kostře, takže fungovat nebude.
Rozdíl v rychlosti blikání při volnoběhu / zvednutých otáčkách je dost velký. Problém s ukostřením nemám, to jsem kontroloval už v dobách, kdy mi nefungoval dynamostartér. Zkusím dál laborovat a přes zimu snad nějaký elektronický přerušovač udělám. Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14.10.2010, 20:47 #17 od pavel_v
Pokud je baterie v pořádku a je nabitá, relátko dobře reguluje a veškerá instalace na trase baterie-dynamo-relé-přerušovač-žárovka je bez přechodových odporů, tak je rozdíl v rychlosti blikání minimální ... hledal bych chybu ve špatném ukostření atd ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14.10.2010, 20:43 #18 od Uďa
Já mám mechanický přerušovaš na Manetu S125 a dělá to samé! Na volnoběh to bliká v celku normálně, ale při větších otáčkách to bliká rychleji. S tím se budeš muset asi smířit. Nebo si nechat vyrobit elektronický přerušovač. Ten bliká stejně v jakémkoliv rozsahu otáček. Dal by se třeba použít přerušovač z nějakého Japonského soudobého motocyklu, nebo z auta. Měl jsem mechanickej přerušovač nouzově namontovanej na své Yamaze a choval se stejně jako teďka na Manetovi. Pak jem sehnal originál elektronický a ten bliká pořád stejně.

..........a osmého dne stvořila Bůh skútr.... ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.099 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account