rok výroby
- pedol
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 803
13.03.2020, 13:46 - 14.03.2020, 15:46 #1
od pedol
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Odpověděl pedol pro téma rok výroby
Ještě jsem dohledal:
Dle vyhlášky 32/1972 Sb.
vozidla, jejichž technická způsobilost byla schválena přede dnem účinnosti této vyhlášky, mohou mít výjimečně barvu světla vyzařovaného
- brzdovým světlem - oranžovou,
Ale ve vyhlášce 41/1984 Sb. bylo uvedeno:
(3) Jednostopé motorové vozidlo s nejvyšší konstrukční rychlostí nejméně 50 km/h nebo s objemem válců motoru větším než 50 kubických cm a jeho přípojné vozidlo musí být vybaveno vzadu jedním brzdovým světlem červené barvy
a to bez nějakých výjimek.
Někdo nám třeba upřesní, že to neplatí, pokud je skutr na veteránských značkách. Další otázka je, zda jde vůbec o provoz na českých silnicích.
Já si pamatuji, jak jsem musel skutra kvůli přepisům dovybavit zpětným zrcátkem, červeným brzdovým světlem a páčkami s kuličkamí.
Dle vyhlášky 32/1972 Sb.
vozidla, jejichž technická způsobilost byla schválena přede dnem účinnosti této vyhlášky, mohou mít výjimečně barvu světla vyzařovaného
- brzdovým světlem - oranžovou,
Ale ve vyhlášce 41/1984 Sb. bylo uvedeno:
(3) Jednostopé motorové vozidlo s nejvyšší konstrukční rychlostí nejméně 50 km/h nebo s objemem válců motoru větším než 50 kubických cm a jeho přípojné vozidlo musí být vybaveno vzadu jedním brzdovým světlem červené barvy
a to bez nějakých výjimek.
Někdo nám třeba upřesní, že to neplatí, pokud je skutr na veteránských značkách. Další otázka je, zda jde vůbec o provoz na českých silnicích.
Já si pamatuji, jak jsem musel skutra kvůli přepisům dovybavit zpětným zrcátkem, červeným brzdovým světlem a páčkami s kuličkamí.
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pedol
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 803
13.03.2020, 12:59 #2
od pedol
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Odpověděl pedol pro téma rok výroby
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Melkis
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 3
05.03.2020, 19:10 #3
od Melkis
Odpověděl Melkis pro téma rok výroby
Předchozí majitel byl velkým milencem vylepšení. Na skutre jsou normální tlumiče nárazů vpředu a vzadu. Zadní část má vlastní konstrukciju. Cilindr samozřejmě 250 ... ale pro uložení dvou tlumičů je vyrobeno kolektor (protože 250 je jedna trubice). Boční lišty a přední nárazník z celnogo kusky Al slitiny!! To vše samozřejmě neodpovídá originálu, ale charakterizuje ty dny, kdy nebylo slovo _- tuning...
Mám dotaz ohledně koncového světla - u kterého modelu je červená, u které je žlutá s červenou?
Mám dotaz ohledně koncového světla - u kterého modelu je červená, u které je žlutá s červenou?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pedol
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 803
05.03.2020, 14:30 #4
od pedol
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Odpověděl pedol pro téma rok výroby
" myslím, 1959 rok výroby. " Přesně
Čezeta typ 501.03 - zavedení ventilátoru chlazení (březen 1959)
motor: ventilátor chlazení (jeho konstrukce umožňovala dodatečnou montáž na předcházející typy), zvýšení komprese na 7 (z důvodu eliminování ztráty výkonu pohonem ventilátoru), pootočení žebrování hlavy válců o 90°
karoserie: zavedení krytů postranních dvířek - tzv. vlaštovky, zpočátku s vylisovaným znakem ČZ o průměru 40 mm a hloubce 0,5-0,8 mm
viz www.skutrklub.cz/index.php/skutry/skutry-cezeta/prehled
Čezeta typ 501.03 - zavedení ventilátoru chlazení (březen 1959)
motor: ventilátor chlazení (jeho konstrukce umožňovala dodatečnou montáž na předcházející typy), zvýšení komprese na 7 (z důvodu eliminování ztráty výkonu pohonem ventilátoru), pootočení žebrování hlavy válců o 90°
karoserie: zavedení krytů postranních dvířek - tzv. vlaštovky, zpočátku s vylisovaným znakem ČZ o průměru 40 mm a hloubce 0,5-0,8 mm
viz www.skutrklub.cz/index.php/skutry/skutry-cezeta/prehled
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pedol
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 803
04.03.2020, 20:06 #5
od pedol
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Odpověděl pedol pro téma rok výroby
Není váš motor 250ccm ?
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Melkis
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 3
04.03.2020, 19:49 #6
od Melkis
Odpověděl Melkis pro téma rok výroby
Samozřejmě strojovij preklad. Samozřejmě vrobni štitek... Ano, toto číslo je v pravé dolní části rámu. Sore, udělal jsem malou chybu ohledně motoru, je to 455 03 30082. Také uživatelská příručka, která byla dodána s skutrem, byla pro model 501. Porovnal jsem obrázky vrobni stitekov na internetu, myslím, 1959 rok výroby.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.115 sekund