Moj poznatok

Více
25.09.2011, 06:08 #1 od Palda
Odpověděl Palda pro téma Moj poznatok
Ahoj zdravím tvůj postup zjištění závady je zprávný, ale nepoužíval bych síťové napětí spíš měřící přístroj na zkoušení izolačního stavu motorů je to bezpečnější a zmeříš to přesněji. Při napětí 12V stačí aby mnělo vynutí odpor 12000 ohmů a pří napětí 230V už by muselo mít vynutí odpor 230000 ohmů aby se ti žárovka nezosvítila na to prostě ta izolace nemá starovací vynutí je izolováno mezi závity papírem ana venek je omotáno tkaninou a naipregnováno šelakem

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23.09.2011, 18:36 - 23.09.2011, 18:45 #2 od janmar
Odpověděl janmar pro téma Moj poznatok
Ano,ziarovka sa mi rozsvietila,ked som u statoru jeden koniec kablika napojil na "zem " statora a druhy na svorku D alebo S- to znamena,ze stator bol v skrate. Podotykam,ze ked som skusal 12 V z baterie, zavada sa ani mne neprejavila a ani cez bzucak.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
23.09.2011, 05:55 - 23.09.2011, 07:02 #3 od Miro
Odpověděl Miro pro téma Moj poznatok
Ďakujeme za veľmi zaujímavý poznatok. "Odborníci" sa nájdu všade.
Mohol by si upresniť toto:
Premeral som stator aj rotor okruhom 230 v a zistil som,ze 100w ziarovka sa rozsvietila u statoru. Takze zavada bola odhalena.
Čo si vlastne skúšal a ako a čo si odhalil?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
22.09.2011, 19:20 #4 od janmar
Moj poznatok vytvořil uživatel janmar
U viacerych tzv. odbornikoch /autoelektrikaroch aj firmach / ktore maju najblizsie k posudeniu a zisteniu moznej zavady dynamostartra Cezety 502 som nepochodil s odovodnenim,ze nemaju vybavenie alebo- jednoducho tento typ "vyrobcu elektiny " nepoznaju. V dvoch elektroservisoch mi dynamo aj zmerali s tym,ze je vsetko v poriadku. Po tretom namontovani dynamostartra a zisteni,ze dynamo stale nedobija som vec zobral do svojich ruk. Premeral som stator aj rotor okruhom 230 v a zistil som,ze 100w ziarovka sa rozsvietila u statoru. Takze zavada bola odhalena. Moje dalsie prekvapenie bolo,ked som zasiel do firmy zaoberajucej sa previjania motorov. Na moju ziadost mechanik stator " prepipal " 12 v a skonstatoval,ze stator je dobry, Ked nasledne na moj pokyn dal do okruhu 220 V ukazalo sa slabe iskrenie,. Takze mili Cezetaci aj taketo ponaucenie.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.089 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account