Skutr 501 - praskliny na zadní kyvce

Více
17. pro 2020 10:10 #1 od Martin Diviš
Odpověděl Martin Diviš pro téma Skutr 501 - praskliny na zadní kyvce
Ja mu ji tam poslal, on nalisoval futra a vystruzil to+ udelal novou hridel. Cele, i s poštou to bylo, tusim, 2700,-. U 501 je to nutné udělat. Je to ten důvod, proč spousta lidi rika, ze se na tom nedalo jezdit. Pokud tam nechas ty vule, je to vazne o hubu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. pro 2020 09:53 #2 od Machis82
Odpověděl Machis82 pro téma Skutr 501 - praskliny na zadní kyvce
Na ten motoservisondra.cz jsem se uz dival. Prosim te kolik u nich stoji repas te zadni vidlice?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. pro 2020 09:05 #3 od Martin Diviš
Odpověděl Martin Diviš pro téma Skutr 501 - praskliny na zadní kyvce
Ja bych to zavaril, nebo sehnal jiný, protoze je tu ještě jedna vec. Futra + hridel te kyvky. Jsem si skoro jistý, ze to bude vykloktane. Takze jestli si na tom nechces rozbit hubu, budes to muset resit a kdyz uz to udelas, tak preci poresis i ten odlitek. Zabyva se tim motoservisondra.cz Nechal jsem to u nej a spokojenost.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. pro 2020 08:03 #4 od aero30
Odpověděl aero30 pro téma Skutr 501 - praskliny na zadní kyvce
Unfortunately, I know English better than Czech, sorry. Pictures 1,2 and 4 are undramatic. These are not cracks, but weld lines where the material has run together during casting and also defects in the mould tool. They are also called "turtle cracks". Picture 3 could be classified as a crack. Topic: welding: aluminium die casting is critical, almost like a sponge in terms of structure. It behaves completely differently from rolled material. You have to have a lot of experience in welding with cast iron to get a successful result. There is a risk that the crack will be 5x as big afterwards because the material can "burn away".
Zůstat zdravý!

501/5 + Druzeta
505
Heinkel 103A2
Velorex 350

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. pro 2020 06:41 #5 od Machis82
Odpověděl Machis82 pro téma Skutr 501 - praskliny na zadní kyvce
Zatim to asi teda necham jak to je a budu to hlidat. Pokud by se ta prasklina zvetsovala tak asi risknu to zavareni. :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16. pro 2020 17:34 #6 od 505
Odpověděl 505 pro téma Skutr 501 - praskliny na zadní kyvce
Drobný praskliny jak píše Uďa nedokonalá forma, velká prasklina je na zavaření, ale jsou tu nějaká rizika. Staré odlitky jsou dosti porézní a jsou nasáklé olejem a ten potom při sváření dělá velké problémy, pokud se pro svaření rozhodneš doporučuji opravdu důkladně odmastit, druhá věc je že se po zavaření může odlitek zkroutit. Pokud to bude veterán s malým ročním nájezde bez Pavu a spolujezdce asi bych to nechal tak a jen to kontroloval.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.174 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Kubálková
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account