Čezeta

  • Martin
20.11.2008, 20:36 #13 od Martin
Odpověděl Martin pro téma Čezeta
Jj, přesně tak, chtěl jsem napsat 501... o)

Originál vložil DavidŠ

Originál vložil Martin

Malinko to tady pletete :) Takže pro upřesnění ...
501/05 měla startér a sytič, tj. žádný přeplavovací kolík. Ovládání lanka sytiče bylo stejné jako na 502, nad levým kolenem.
502/01 a 03 měli klasický motocyklový karbec, bud s hranatou plovákovou komorou nebo už kulatou. Nebyl zde sytič, ale pouze přeplavovací kolík. Zpočátku jako doplněk, později přímo při výrobě se na kastle 501 montoval prodloužený vývod (lanko s bovdenem) přeplavovacího kolíku, který byl vyveden v levých bočních dvířkách. Tohle měl Aleš na mysli. Mělo to jediný smysl, nemuset při startování a přeplavení karbecu pokaždé otevírat dvířka.
Aleši, nic ve zlým, ale tvoje 501 není zrovna nejlepší příklad originality o)) Protože má od každýho typu něco :-)

Asi si chtěl místo 502/01 a 03 napsat 501 ne??

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20.11.2008, 19:31 #14 od arhipelag39
Odpověděl arhipelag39 pro téma Čezeta
Originál vložil Martin

Malinko to tady pletete :) Takže pro upřesnění ...
501/05 měla startér a sytič, tj. žádný přeplavovací kolík. Ovládání lanka sytiče bylo stejné jako na 502, nad levým kolenem.
502/01 a 03 měli klasický motocyklový karbec, bud s hranatou plovákovou komorou nebo už kulatou. Nebyl zde sytič, ale pouze přeplavovací kolík. Zpočátku jako doplněk, později přímo při výrobě se na kastle 501 montoval prodloužený vývod (lanko s bovdenem) přeplavovacího kolíku, který byl vyveden v levých bočních dvířkách. Tohle měl Aleš na mysli. Mělo to jediný smysl, nemuset při startování a přeplavení karbecu pokaždé otevírat dvířka.
Aleši, nic ve zlým, ale tvoje 501 není zrovna nejlepší příklad originality o)) Protože má od každýho typu něco :-)

Asi si chtěl místo 502/01 a 03 napsat 501 ne??

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Martin
19.11.2008, 21:29 #15 od Martin
Odpověděl Martin pro téma Čezeta
Malinko to tady pletete :) Takže pro upřesnění ...
501/05 měla startér a sytič, tj. žádný přeplavovací kolík. Ovládání lanka sytiče bylo stejné jako na 502, nad levým kolenem.
502/01 a 03 měli klasický motocyklový karbec, bud s hranatou plovákovou komorou nebo už kulatou. Nebyl zde sytič, ale pouze přeplavovací kolík. Zpočátku jako doplněk, později přímo při výrobě se na kastle 501 montoval prodloužený vývod (lanko s bovdenem) přeplavovacího kolíku, který byl vyveden v levých bočních dvířkách. Tohle měl Aleš na mysli. Mělo to jediný smysl, nemuset při startování a přeplavení karbecu pokaždé otevírat dvířka.
Aleši, nic ve zlým, ale tvoje 501 není zrovna nejlepší příklad originality o)) Protože má od každýho typu něco :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19.11.2008, 20:10 #16 od arhipelag39
Odpověděl arhipelag39 pro téma Čezeta
501/05 sytič měla.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Aleš
15.11.2008, 23:55 #17 od Aleš
Odpověděl Aleš pro téma Čezeta
Originál vložil DavidŠ

Rád bych se zeptal, jak se na čezetě provádí přeplavování karburátoru(zdali je vůbec zapotřebí). Přes mřížky a vlaštovku nejsem schopný se tam dostat. Dík

Mám 501/05 a tam je namontované na rámu tlačítko s lankem.Tlačítko kouká ven horním otvorem ve dvířkách a když se zmačkne tak tlačí na přeplavovací kolík na karburátoru.Jinak je nutné vždy otevřít dvířka a motor přeplavit.Někde jsem čet že to přeplavování karburátoru co mám se dělalo jenom na přání,stejně jako rezerva.A pokud vím tak u pětsetjedničky sytič vůbec nebyl.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
22.03.2008, 21:43 #18 od radek
Odpověděl radek pro téma Čezeta
Originál vložil DavidŠ

Mám 501/05 karburátor se sytičem, kolík dlouhý asi 3cm. Zatím to většinou nechávám chvíli běžet přes startér a za chvíli to chytne, ale zdá se mi to jako trápení baterky...

Pokud máš karburátor se sytičem a na na něm přeplavovací kolík, tak máš špatné víko plovákové komory. Třeba to může být jádro tvého problému se startováním?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.101 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account