Čezeta

Více
21.03.2008, 07:38 #19 od arhipelag39
Odpověděl arhipelag39 pro téma Čezeta
Mám 501/05 karburátor se sytičem, kolík dlouhý asi 3cm. Zatím to většinou nechávám chvíli běžet přes startér a za chvíli to chytne, ale zdá se mi to jako trápení baterky...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Miro
20.03.2008, 21:26 #20 od Miro
Odpověděl Miro pro téma Čezeta
Asi kazdy dvojtakt potrebuje pri studenom starte preplavit karburator. Podla popisu to vypada, ze nemas povodny typ karburatoru. A este aky typ Cezety mas, 501, 502?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
20.03.2008, 17:44 #21 od arhipelag39
Odpověděl arhipelag39 pro téma Čezeta
Rád bych se zeptal, jak se na čezetě provádí přeplavování karburátoru(zdali je vůbec zapotřebí). Přes mřížky a vlaštovku nejsem schopný se tam dostat. Dík

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Aleš
31.12.2007, 23:46 #22 od Aleš
Odpověděl Aleš pro téma Čezeta
Originál vložil George

4 505
...jasně, že jsem tam dal nové šroubky.On se kolikrát šroub dovede v hliníku kousnout. Pak stačí pár pokusů a hlava se poškodí... Jinak gufero jsem zatím vyzkoušel jen na místě a zdá se dobrý. V poledne jedu do toho Rakouska (cca 20 km) tak se uvidí až se to zahřeje.

Pokud motor přestane jet když se zahřeje,tak to může být i zkroucená hlava válce.Mám s tím blbou zkušenost.Na konec jsem nechal snížit hlavu o 1 desetinu a problém byl pryč.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Aleš
31.12.2007, 23:38 #23 od Aleš
Odpověděl Aleš pro téma Čezeta
Originál vložil George

Taky bych to nedělal, ale furt hledám závadu s pravděpodobným přisáváním falešného vzduchu a zkouším už ze zoufalství jiné karburátory, brousím příruby atd.Tož tak...

A co takle simering na klice.Pravá strana.Případně dotáhnout šrouby které spojují kartery k sobě.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Aleš
31.12.2007, 23:33 #24 od Aleš
Odpověděl Aleš pro téma Čezeta
Já to dělám tak že jako první věc sundám dolů oboje dvířka a pak už to jde skoro samo.Závlačky jsem narovnal a když je dám zpět tak už je neohýbám a ještě se mě nestalo že by někdy samovolně některá vypadla.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.143 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account