Zapalování-dobíjení

Více
12.07.2008, 10:59 #1 od chades
Odpověděl chades pro téma Zapalování-dobíjení
Originál vložil Uďa
No cívka je právě fungl nová, zahřívala se i ta stará, proto jsem ji vyměnil spolu s kabelem k cívce, odstíněnou fajfkou, svíčkou a kondenzátorem. Možná je problém v té odstíněné fajfce, ale to stínění je tam stejně kůli svíčče. Tak fakt nevim. zatim motorka jede OK, ale daleko se s ní nepouštím. To se bojim abych někde neskejsnul....
Originál vložil kremek

Asi už to tady možná někdo řešil, ale mám jeden problém. Při jízdě se mi pekelně zahřívá cívka zapalování a to dokonce až tak moc, že ji nejde udžet v ruce. Normální to neni, to vim. Ale kde je chyba to nevim. Před časem mi skůtr přestal jezdit, na chybě byl kondenzátor. Vyměnil jsem ho i s cívkou, kabelem k zapalování, stíněnou fajfkou a svíčkou. Tak fakt nevim. Cívku mám umístěnou vedle baterky, neni teda uzeměná, ale nechápu, jak by tohle mělo vadit. Na schématu zapojení uzemnění cívky neni. Navíc vim, že hodně lidí ze skůtrklubu s takto uloženou cívkou jezdí a bez problémú.
Mohl by mi k tomu někdo něco říct, vysvětlit nebo poradit?? Předem Vám všem moc děkuju za spolupráci.



Někde jsem četl, že zahřívání cívky způsobuje zkrat uvnitř cívky a to znamená, že ti co nevidět odejde do věčných lovišť. Vyměň ji a uvidíš, jestli to bude dělat dál!
Ahoj lidi.


Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11.07.2008, 17:11 #2 od radek
Odpověděl radek pro téma Zapalování-dobíjení
Originál vložil kremek

Asi už to tady možná někdo řešil, ale mám jeden problém. Při jízdě se mi pekelně zahřívá cívka zapalování a to dokonce až tak moc, že ji nejde udžet v ruce. Normální to neni, to vim. Ale kde je chyba to nevim. Před časem mi skůtr přestal jezdit, na chybě byl kondenzátor. Vyměnil jsem ho i s cívkou, kabelem k zapalování, stíněnou fajfkou a svíčkou. Tak fakt nevim. Cívku mám umístěnou vedle baterky, neni teda uzeměná, ale nechápu, jak by tohle mělo vadit. Na schématu zapojení uzemnění cívky neni. Navíc vim, že hodně lidí ze skůtrklubu s takto uloženou cívkou jezdí a bez problémú.
Mohl by mi k tomu někdo něco říct, vysvětlit nebo poradit?? Předem Vám všem moc děkuju za spolupráci.



Někde jsem četl, že zahřívání cívky způsobuje zkrat uvnitř cívky a to znamená, že ti co nevidět odejde do věčných lovišť. Vyměň ji a uvidíš, jestli to bude dělat dál!
Ahoj lidi.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10.07.2008, 16:58 #3 od chades
Odpověděl chades pro téma Zapalování-dobíjení
Ahoj lidi.

Asi už to tady možná někdo řešil, ale mám jeden problém. Při jízdě se mi pekelně zahřívá cívka zapalování a to dokonce až tak moc, že ji nejde udžet v ruce. Normální to neni, to vim. Ale kde je chyba to nevim. Před časem mi skůtr přestal jezdit, na chybě byl kondenzátor. Vyměnil jsem ho i s cívkou, kabelem k zapalování, stíněnou fajfkou a svíčkou. Tak fakt nevim. Cívku mám umístěnou vedle baterky, neni teda uzeměná, ale nechápu, jak by tohle mělo vadit. Na schématu zapojení uzemnění cívky neni. Navíc vim, že hodně lidí ze skůtrklubu s takto uloženou cívkou jezdí a bez problémú.
Mohl by mi k tomu někdo něco říct, vysvětlit nebo poradit?? Předem Vám všem moc děkuju za spolupráci.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • 505
14.04.2008, 20:45 #4 od 505
Odpověděl 505 pro téma Zapalování-dobíjení
relé musí být ukostřeno a to kvalitně pro vyloučení přechodových odporů, doporučuji řešení tak jak bylo originálě, ukostřovacím kabelem přímo mezi dynamem a relé

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14.04.2008, 09:27 #5 od Míra 1
Odpověděl Míra 1 pro téma Zapalování-dobíjení
Dobrý den všem,
potřeboval bych poradit ohledně relé na 502 se startérem. Je toto relé ukostřeno? Odpor musí být, to je jasné, ale co relé? Když ho totiž přišroubiju na místo, tak jde vše do skratu a už si bohužel nepamatuju jak bylo připevněno.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • TeeJay
07.04.2008, 11:48 #6 od TeeJay
Odpověděl TeeJay pro téma Zapalování-dobíjení
Dobrý den, potřeboval bych radu ohledně 12V regulačního relé. Bohužel mi k němu chybí regulační odpor. Na žádném fóru jsem zatím nenašel jeho hodnoty. Nemáte to někdo změřené?Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.091 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account