Dvierka pristrojovej schranky

  • Martin
01.09.2008, 14:42 #7 od Martin
Odpověděl Martin pro téma Dvierka pristrojovej schranky
Tomáši, tobě dělá zjevně problém uznat jiný názor než ten svůj ...

Já si na svém trvám, BĚHEM jízdy není motor jediným zdrojem vibrací ... o vypnutým motoru nebyla nikde řeč :-)

Originál vložil 505

Martine sám ses zařadil, nejdřív píšeš že: Vibrace přicházejí od motoru, jdou přes kastli až do řidítek a potom napíšeš: nesouhlasím s tím, že jediný zdroj vibrací je klikovka ...


Když vypneš motor tobě se snad skutr třepe sám od sebe?
:-)

To-Mat
Chybyčka se vloudila samozřejmě to má být takhle, Pokud přesednete za stroj s plexi, odpor vzduchu púsobící na jezdce za jízdy zmizí a s ním i většina aerodynamického hluku.
Ano pokud jezdec měří 156Cm tak je odpor vzduchu asi menší to jo, ale hmotnost v tomto případě nehraje takovou roli, prúměrně ovšem plexi zabírá stejnou plochu jako jezdec a má tu výhodu že je nepoměrně hladší a nemá na sobě tolik záhybú a nerovností jako oblečení.


Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • 505
29.08.2008, 10:21 #8 od 505
Odpověděl 505 pro téma Dvierka pristrojovej schranky
Martine sám ses zařadil, nejdřív píšeš že: Vibrace přicházejí od motoru, jdou přes kastli až do řidítek a potom napíšeš: nesouhlasím s tím, že jediný zdroj vibrací je klikovka ...


Když vypneš motor tobě se snad skutr třepe sám od sebe?
:-)

To-Mat
Chybyčka se vloudila samozřejmě to má být takhle, Pokud přesednete za stroj s plexi, odpor vzduchu púsobící na jezdce za jízdy zmizí a s ním i většina aerodynamického hluku.
Ano pokud jezdec měří 156Cm tak je odpor vzduchu asi menší to jo, ale hmotnost v tomto případě nehraje takovou roli, prúměrně ovšem plexi zabírá stejnou plochu jako jezdec a má tu výhodu že je nepoměrně hladší a nemá na sobě tolik záhybú a nerovností jako oblečení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Martin
27.08.2008, 17:47 #9 od Martin
Odpověděl Martin pro téma Dvierka pristrojovej schranky
Svou poznámku dovysvětlím. O výhodách plexi se zmiňovat nebudu, ty jsou snad jasný. Co se týká plexi a vibrace. Vemte v úvahu, že plexi má poměrně velikou plochu. Vibrace přicházejí od motoru, jdou přes kastli až do řidítek. Na čem je připevněné plexi? Na řidítkách = znásobuje se plocha, na kterou se přenášejí vibrace. Hlavně okraje plexi v závislosti na otáčkách značně vibrují. Alespoň u mě. Ještě podotknu, že tyhle vibrace nemají mnoho společného s vibracemi na středové schránce, o které byla původně řeč. Je to jen o pocitu a určitým komfortu z jízdy :)
To 505 - já zase nesouhlasím s tím, že jediný zdroj vibrací je klikovka ...

Originál vložil Martin

Můžu potvrdit, plexi samozřejmě znásobuje vibrace, ikdyž je pořádně připevněné :-)

Originál vložil Mat

Moc pomůže, také jezdit bez předního plexiskla. Vím že nejde o rychlost, která se zvýší ze 70 na 80, ale také jsem si nepřipadal jako na Tatramatce (kdo měl tuto pračku ví o čem mluvím). Nicméně plexi mám zpátky, protože bez něj je skůtřík jako nahý a jak jsem psal nejde o rychlost.
Martin Píchal alias Mat



Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Martin
27.08.2008, 17:41 #10 od Martin
Odpověděl Martin pro téma Dvierka pristrojovej schranky
Můžu potvrdit, plexi samozřejmě znásobuje vibrace, ikdyž je pořádně připevněné :-)

Originál vložil Mat

Moc pomůže, také jezdit bez předního plexiskla. Vím že nejde o rychlost, která se zvýší ze 70 na 80, ale také jsem si nepřipadal jako na Tatramatce (kdo měl tuto pračku ví o čem mluvím). Nicméně plexi mám zpátky, protože bez něj je skůtřík jako nahý a jak jsem psal nejde o rychlost.
Martin Píchal alias Mat

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
27.08.2008, 16:43 #11 od Míra 1
Odpověděl Míra 1 pro téma Dvierka pristrojovej schranky
S níže uvedeným názorem bych si dovolil nesouhlasit.

1) Plexi má rozhodně větší plochu (pokud tedy neváží jezdec 156kg.

2) Bez plexi zmizí aerodinamický hluk? (Většinou jezdím s manželkou a bez plexi si za jízdy nepopovídáme).

3) Bez plexi je rozdíl rychlosti minimálně 10km/h a to už je poznat.

Vše co píšu je vyzkoušené.





Originál vložil 505

';plexi samozřejmě znásobuje vibrace'; něco takovýho slyším poprvé... Jediný zdroj vibrací je klikovka v motoru, a obzvláště je to poznat pokud jsou použity neoriginální náhradní díly. Pokusím se vyvrátit nýtus plexi, odpor vzduchu jezdce nebo plexi za jízdy je téměř totožný, naopak bych řekl že plexi je hladší a tudiž má menší odpor. Pokud přesednete za stroj bez plexi, odpor vzduchu za jízdy zmizí a s ním i většina aerodynamického hluku a vy máte pocit že stroj nejede a netáhne naopak se zvýrazní hluk motoru a máte snahu motor tolik nevytáčet, o výhodách plexi snad není třeba rozepisovat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • 505
27.08.2008, 16:33 #12 od 505
Odpověděl 505 pro téma Dvierka pristrojovej schranky
';plexi samozřejmě znásobuje vibrace'; něco takovýho slyším poprvé... Jediný zdroj vibrací je klikovka v motoru, a obzvláště je to poznat pokud jsou použity neoriginální náhradní díly. Pokusím se vyvrátit nýtus plexi, odpor vzduchu jezdce nebo plexi za jízdy je téměř totožný, naopak bych řekl že plexi je hladší a tudiž má menší odpor. Pokud přesednete za stroj bez plexi, odpor vzduchu za jízdy zmizí a s ním i většina aerodynamického hluku a vy máte pocit že stroj nejede a netáhne naopak se zvýrazní hluk motoru a máte snahu motor tolik nevytáčet, o výhodách plexi snad není třeba rozepisovat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.106 sekund

Vložit na stránky

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Papežová
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account