Renovace 502/05

Více
12. dub 2011 18:09 #1 od Skřítek
Odpověděl Skřítek pro téma Renovace 502/05
Pokračuji v renovaci právě mám kastli u klempíře motor je po GO.........

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. dub 2011 18:57 #2 od Skřítek
Odpověděl Skřítek pro téma Renovace 502/05
Máte pravdu už mne to pustilo...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. dub 2011 19:52 - 04. dub 2011 19:55 #3 od AlesK
Odpověděl AlesK pro téma Renovace 502/05
Skutra netreba upravovat, je dokonaly sam o sobe :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. dub 2011 22:32 #4 od herec 63
Odpověděl herec 63 pro téma Renovace 502/05
Na tyhle "úpravy" mám jediný názor.Skútr Čezeta by měl zůstat tím čím je,tak jak ho před padesáti lety vyrobili se všemi jeho klady i zápory.Myslím že je to jedinečná (i když né dokonalá)rarita mezi čs. motocykly.Proto si ho zachovávám takového jakého ho vyrobili.Pokud budu toužit po silnějším stroji,trh oplývá nepřeberným sortimentem motocyklů a skútrů různých kubatur a značek,ale ČEZETA byla a stále ještě je "vyjímečná".Ale kdo rád "upravuje"-proti gustu žádný dišputát.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. dub 2011 14:51 #5 od 505
Odpověděl 505 pro téma Renovace 502/05
možná se budu opakovat ale, vlastnosti podvozku a brzd skutru jsou tak na hraně i s dobře udělaným standartním motorem. Ke zvýšení výkonu se nejčastěji používá motor čz 250 protože má stejný zástavbový rozměry, ale už sem ve skutru viděl i čtiřtaktní dvoustovku od čz, a nebo 350ku jawu, myslím že karoserie skůtru čz skýtá dostatek prostoru a fantazii se meze nekladou :-))

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. bře 2011 21:05 #6 od Skřítek
Odpověděl Skřítek pro téma Renovace 502/05
No chlapi dokumentaci neřeším to bych musel vidět tu originální i když dnes se dá vyrobit padělek takový že ho strejda na technické nepozná,sleduji často na kabelovce
různé úpravy aut a motorek a chci tím říct že vyrobit kopii sajdy si myslím že je v dnešní době reálné samozřejmě že nesmí člověk hledět na korunu ale myslím si že by vyšla zdaleka míň než nějaký šrot z inzerátu,největší problém je sehnat mustr neboli sajdu podle které by se vyrobili jenotlivé kompopnenty atd,možná že část z karoserie skůtru by se dala použít,nádrž i kolo lze sehnat i světlo,blatník by mohl být z laminátu,přední nárazník lze taky použít,jenom chci říct že kolega herec má pravdu s výkonem motoru,prostě z pohledu jízdy je vše špatně,měl jsem kdysi k renovaci rikšu a viděl ten motor,kola a spojku unašeč kola jak byli očehlány.................................................................
Když jsem začínal jezdit na skůtru v 18 letech prahnul jsem po výkonu a pořádné jízdě,tak jsem si koupil japonce a tím jsem se ukojil ale už tenkrát jsem měl myšlenku strčit do skůtra silnější motor,jenomže žádný motor nebyl k dostání ale dnes je trh nasycen a možnosti obrovské uvažuji že mám ještě jednu karosérii a možná bych do ní napasoval nějaký 4takt t od nějakého japonce takové retro......dnes už plno dodavatelů z vrakovišť motorek že by to nebyl zas takový problém..?...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.278 sekund

Kontakty

Předseda Skútr klubu Čezeta:

Jitka Kubálková
jitka@skutrklub.cz

Administrátor stránek:

Miroslav Gerža
admin@skutrklub.cz

Přihlášení

Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account